neljapäev, 14. oktoober 2010

I got a pocketful of dreams

- baby I´m in New York!!

Mulle meeldib see Alicia Keys´i lugu - empire state of mind - teine osa, see kus ta üksi laulab. Linnas olles tõesti tulevad filmid silme ette. Lincoln tunnelis on nii mõnigi märulifilm tehtud. Kõige rohkem tuli sari " seks ja linn" silme ette. Eriti see taksode võtmine ja hullumeelne liiklus! Igal pool ainult signaalitati. 80% autodest olid taskod.  Manhattani keskel olev  - Times square oli öösel nii vägevalt tuledes. Kõik need valgustatud posterid ja sildid jne. Isegi metroo märk vilkus nii kutsuvalt.

Kolmapäeva öösel startisime. Teen sinna ei maganud ma üldse. Hoidisin autojuhti - Tommi üleval. Kokku võttis sõit aega 9 tundi. Kohale jõudes panime kiirelt messil oma Minds eye esituse poksi kokku. Aega läks sellega kui ootasime, et elekter ära ühendataks. Samal ajal aitasime kõrval poksi inimestel karpe autost poksi tuua. Väga väsinud tunne oli. Õues oli nii soe ja päikeseline nagu oleks äkki suvesse tagasi sõitnud. 22 kraadi varjus ja päikse käes lausa põletav tunne. Lisan lõppu ühe lingi kus on video messilt. Keset videot on filmitud messikeskuse ees, kus ma päikse käes peesitan :). Soovitan vaadata seda lühikest klippi - annab ülevaate mis messil toimus..ja mis meie NY reisi eesmärk oli. Õhtust sõime ühes tai restoranis kus tipp oli juba arve sisse arvestatud. Meid oli kokku 10 ja olime kõik ühes hotelli toas :D. magama jäid kõik 9 õhtul ja magasime 9ni hommikul.

Reedel oli täispikk päev messikeskuses. Andsime välja päris mitu promo kaarti. Väga paljud inimesed jäid meie poksi ette seisma ja vaatasid terve treileri ära. Iga kord kui nendega koos vaatasin tulid mul külmavärinad peale ja olin samal ajal nii uhke Tommi üle :). Inimesed oli vägagi huvitatud meie tulevast veebiseriaalist ning pilte tommi, teise tommi ja danikaga taheti teha kogu aeg!! Netist olen nii mõnegi pildi leidnud suvalise inimese messi piltide lehelt. Õhtul siis esimest korda NY peale jalutama. Olin eelnevalt joonud ära mingi 5 hour energia joogi mida tasuta anti messil - ei enam kunagi! Olin nii klaustrofoobiline ...et jube, täis änksi....! Meil oli paar kommunikatsiooni probleemi ja tänu sellele sõime õhtust Tommiga kahekesi, Ray pitsas, mis pidi Manhattani parim pitsa olema. Ahjaa...messil kogemata avastasin et üks noor näitleja annab seal autogramme..ja ta oli seriaalist mida õega koos Eestis vaatasin. See uus 90210. Päris lahe on kuulsusi kohata :).

Laupäev oli jälle täispikk messikeskuse päev. Õhtul läksime siis kõik koos Ray pitsasse ja peale seda kutsus meie New Yorki sõber Georg meid oma Klaveri baari.Seal mängitakse klaverit ja saab lauda laval. Nagu karaoke aga ise peab sõnu teadma :). Seal oli nii lahe. Koht oli inimesi paksult täis. Jõudsime õigel ajal et laud saada, sest kui Brodway etendused lõppevad  - jooksevad inimesed igasugustesse baaridesse, ja kõik kohad saavad täis!. Kunagi kui uuesti New Yorki lähen siis kindlasti rohkema rahaga, et Brodway etendusi vaatama minna - Mamma Mia, Lion King, Wicked...West Side Story jnejne!. Tahaks näiteks oma ema ja õega minna.

Pühapäeval siis saime autod hotellist kätte. Teised kõik läksid messile, aga mina Jamesi ja Saraga läksime autoga natuke ringi sõitma. Õnneks 12 avenüü oli kiire. Saime 13 minutiga Vabaduse Samba äärsesse kaldaäärde. Kahjuks seal tausta parkimist polnud. Niisiis leidsime kogemata ühe koha kus kiirelt võiks parkida..ja tegime paar pilti. See kuju on ikka rannikust nii kaugel, et head pilti ei tulnud - laevaga sinna sõit jääb ka tuleviku peale. Tahtsime auto messikeskusesse parkida et linna peale jalutama minna. Aga sealt õeldi et alles kell 5 saab sisse. Veel õeldi et pühapäeviti on parkimine tasuta Manhattanil. Tund aega hullumeelses liikluses tiirutamist - ja ikka tuli parkida tasulisse parklasse. Jalutasime siis linna peal ringi. Sain Starbucksist tasuta chai latte, sest mu hansapanga visa ei töödanud. haha. Jalutamise lõpppunkt oli Central Park. See on ikka Väga Suur park!. Pilte panin facebooki, aga nad pole just parima kvaliteediga, sest sain fotoka laenuks. Mu enda oma ju kadunud kohvris. Õhtusöök oli kõik koos Applebees...ja algaski tagasisõit. Väga lõbusad 7 tundi oli piirini..naersin pidevalt silmad märjad. ja 2 tundi piirilt Guelphi magasin õndsat und.

Kanadas oli " pikk tänupüha nädalavahetus". Inimesed söövad palju ja enamjaolt kalkunit. Tommi ema ei teadnud et me esmaspäevaks tagasi jõuame. Niisiis oli ta kutsutud tädi Anna juurde. Ja kui me 3 aeg päeval ärkasime siis saime ka sinna kutse. Nii paju head toitu..mmmm... kõht oli väga täis!

Nüüd tagasi tööle..tagasi joogasse. Ahjaa olen juba nädal aega järjest haige olnud. reisil ei olnud ka hea olla. Nüüd nagu vaikselt hakkan terveks saama.

Olge tublid!

VIDEO!!!!! - kõige all on video :)! palun vaadake! Treiler tuleb välja halloweenil, ehk siis 30 oktoober.

Ja sulle kiiisu üks viisijupp - Njuujorgi linna poiss, sul pole kunagi olnud igavat päeva. Sest sa oled Njuujorgi linna poiss, kus 7. avenüü kohtub brodveiga :) !!!

Kurblik Kiiisu ütles ...

:) hea laul (Y) :D ja lahe reis
kusjuures äkki järgmisel korral jõuame koos njuujorki :D sest ma tegelikult veel vähem jõudsin näha seal kui sina :D aga 7 avenüü ja Broadway nurgal tahaks sinuga seda laulda küll :D

Kristel ütles ...

Väga vahva postitus ja lahe video :)) Kõike toredat Sulle sinna kaugele!!!