laupäev, 18. september 2010

Kes ei tööta - see ei söö !

Just nii ongi. Nüüd saan lõpuks natuke normaalsemalt ja stabiilsemalt raha teenima hakata ja koju ise toitu osta - ja õhtusööke uuesti tegema hakata! :) Jepikajee.

Niisiis, kuidas ma töö sain? Üks õhtu oli Spenceri tüdruksõber Jess stuudios ja kuulis pealt, et ma otsin tööd. Ta oli juba ühe oma sõbranna sinna tööle soovitanud, kus ta ise töötab. Ja boss oli küsinud, et ega tal kedagi veel soovitada ei ole. Natuke kurb,et asjad nii käivad ja ülejäänud inimesed kes niisama resumeesid viivad jäävad tahaplaanile, sest ei taheta planku panna. Siin Kanadas on nii, et inimesed viivad oma resümeed väga väga mitmesse kohta, et kuskil ikka näkkab. Mõnda kohta viivad niisama, et äkki on normaalne töö. Just nende inimeste pärast saan ma juhatajatest aru. Et palkavad ühe, kes ei teadnud väga mis teda ees ootab..ja siis paari päeva pärast peale välja treenimist ütleb - sorri, mulle ei meeldi see töö. Minu puhul sai juhataja olla natuke rahulikum, sest sain hea soovituse Jessilt ja nii ta mind intervjuule kutsuski.

Tegemist on poega, mille nimi on Pier 1 Imports. Võite veebilehekülge uurida, et mis seal täpsemalt müüakse. Peamistelt müüme dekoratsioone, lauanõusid, joogiklaase, mööblit, suuri lõhna küünlaid jne. Asjad pole väga odavad, aga tegu on käsitööga ja vastupidavate toodetega.

Esmaspäeval pidi siis intervjuu olema. Juhataja tundus väga  - rõhutan - väga tore inimene olevat. Kim. Ta ütles et ta ei hakka minuga intervjuud tegema, sest usaldab Jessi arvamust :). Rääkisime natuke mu eelmistest töökogemuestest ja siis pidin täitma ära avalduse kus oma ajalise saadavuse kirja panin. Ainuke aeg, mil ma töötada ei saa on reede õhtu, siis kui jooga stuudiot koristan. Ja võisingi uksest välja minna. Kirja sain 3 nelja-tunnist vahestust selleks nädalaks :).

Samal päeval läksime Candiciga Torontosse ühe telesaate lindistusele. Georg Stroumboulopoulos show. Päris lahe perekonna nimi :D. Saate külaline oli Sam Rockwell - mängis Ironman 2 filmis paha meest, korporatsiooni bossi, ärimeest. Torontos on kohe kohe lõppemas TIFF, ehk siis Toronto Internatsionaalne Filmi Festival. Selle raames avati uus kino, kus näidatakse iga päev minevikust kvaliteetseid filme. Seal oli väike muuseumi osa ka, millest läbi jalutasime. Koha nimi on TIFF Bell Lightbox. Georg ütles,et kõige lahedam ja lahkem inimene keda ta intervjueerinud on  - oli Tom Cruise. Et too oli ostnud kõigile saate lindistuse osalistele piletid ta filmi linastusele jne.

Nüüdseks on tööl 3 päeva käidud. Esimesel päeval vaatasin VHS´i kassettidelt treening videosid ja siis lugesin ühe paksema lektüüri läbi. Siis lubati juba klientidega suhtlema. Kõik on reeglites kirjas, et mida täpselt ütlema peab ja mis järjestuses :D. Teisel päeval sain selgeks küünalde osa ja lauanõude osa ja ülejäänud aja teenindasin kliente nii nagu oskasin. Täna seletati ülejäänud poodi ja sain enamus aja kliente teenindada. Meil on müügil väga palju asju ja tooteinfo selgeks saamiseks läheb päris palju aega. Ja ilmselt kui tean, kus mis on, siis muudame poe jõuluasjadega teistsuguseks :D. Kaastöötajad on väga toredad. Eriti üks Amy :). Täna õnnestus mul koos Jessiga töötada. Üks "sales leader", ehk siis natuke kõrgem klass kui meie, on pärit Prahast. Tal on nii armas aksent ja üleüldse on ta lahe inimene. Ütles mulle teisel päeval " no mida sa siin poes teed, sul on palju rohkem potensiaali kui siin töötada " :D. Kuskilt peab ju alustama Kanada tööturul :). Teine "sales leader" on natuke kamandaja ja vinguja. Jess ei talu teda üldse. Ma veel vist selles ninnu-nännu faasis temaga.

See nädal olid ainult 4 tunnised vahetused. Järgmin nädal sain 5 tunnised ja loodetavasti saan peagi 6 tunnised ka. Üle selle lihtsalt kahjuks ei anta. Palk on Kanada miinimum. Loodan väga palju vahetusi saada, sest aega ja tahtmist on mul töötada -  väga palju!! Tunnen kui 4 tundi hakkab läbi saama, sest kõht läheb jube tühjaks. Jalad on ka täitsa läbi hetkel, pole harjunud jalgade peal olema 4 tundi jutti :D. Joogas lausa jalad värisesid all :P. Koristasin jooga stuudiot eile ja täna, kuna eilne palus abi (ta minu eest järgmine nädal). Mu uus koristus rekord (juhul kui peeglid on normaalses seisus) on 1,5 tundi !!!! Juhuu!!!.

Olge toredad :) ja ilusat sügise ja kooli ja töö algust kõigile!

Piltidel on meie tooted. Viimane on toolijala kaunistus. Küünlad on õunalõhnalised - mu lemmikud. Ja need ümmargused Papason toolid on nii mugavad!

2 kommentaari:

enetimm ütles ...

Pole mõnda aega Sinu lehekülgedele sattunud... Aga palju õnne, et tööd said!!! Mäletan seda "uue elaniku" tööotsimise tantsu. Ühes poes öeldi ju mulle otse, et me ei võta sind, sest sa ei jää niikunii siia, oled ülekvalifitseeritud! Keegi ei saanud aru, et olen kõigeks valmis.

Pier 1 on kindlasti üks mu lemmikutest poodidest, nii vähe või palju kui ma poodidesse üldse satun :) Edu Sulle!!!

Annika ütles ...

Aitähh :)