kolmapäev, 23. september 2009

Võite lahkeesti mu jutte kommenteerida :)

Nagu mul viimasel ajal kombeks, lähen ma peale hommikusööki Red Brick Cafe´sse istuma.Hetkel näiteks on siin üks väike kutsu. Ta on veel kutsikas, Austraalia lambakoera tõugu. Täna on meil 26 kraadi sooja, päikest natuke on, natuke pole ja tundub nagu 34. Samas tuul on ka, nii et täitsa talutav. Üleüldse oli Kanadas olnud väga halb suvi - palju vihma. Ma alati naljatan,et võtsin päikse endaga Eestisse kaasa :P. Nüüd nad siin kõik naudivad sooja ja päikest. Mina kaa..mina kaa. Meil on tommiga laupäevane traditsioon käia Eggcetera restoranis söömas. Meil seal oma teenindaja ka, kellele alati midagi viime ja ta ei võta meie käest raha cafe lattede eest...ja tal on alati meeles, mida me juua-süüa tahame..ja alati ta pakub magustoitu..ka see on tasuta. Et talle head meelt teha, võtame magustoidu ka..aga selle jaoks küsime lõpus karbi ja võtame kaasa. Kuna see laupäev oli Eesti õhtu ja veel Guelphi Linnavalitsuse maja avamine, siis lükkus meie kohting eilsesse. Nii hea oli jälle seal olla. Õppisime tommiga natuke Eesti keelt. 2 lehte, aga see ka algus :). Siis läksin Candiciga Mount Forest´isse, selline väike linn, et tuua ära telekas ja teleka laud-kapp-keskus. Võtsime Tommi suure auto. Saime ilusti hakkama. Toaantenniga näeb isegi 3me kanalid. Nii tore!. Õhtul oli stuudios Hallowed filmi käsikirja läbi-lugemine. See läks suhteliselt hästi. Palju trastilisi muutusi ei tule teha. Kohtusin Johni ja Racheliga esimest korda. John on uus stuudio liige, eriefektide kutt. Ta on Tommiga sama aasta ja kuu sündinud. Ojaaaaaaa on nad sarnased. Arutasime Racheliga kui väga väga sarnased nad on :P. Nad lahkusid alles 3 öösel.


annu

Kommentaare ei ole: