teisipäev, 1. september 2009

ei tule und

kell on juba pool neli öösel/hommikul, aga und ei tule. Mõtlesin üks hetk et harjutan ennast Kanada aega, olen üleval 5-6 hommikul ja ärkan 2 aeg päeval. Nagunii enam päevitada ei saa, et võiks nagu 2ni magada. Kanada aja järgi läheks ma 12 õhtul magama ja ärkaks 7 hommikul. Hetkel lihtsalt und ei tule.

Täna sain oma läpaka kätte. Oliver parandas ära, oli mingi jube viirus olnud. Nüüd on mul tugev viirusetõrje peal. Suur aitähh talle..sest ma tõesti juba olin vaikselt loobumas oma läpis asuvatest piltidest, muusikast, failidest jne...

Kanadas mu eelmine tööandja läks pankrotti ja siis ma hetkel ei teadnudki, kas ma üldse päevatööd seal hetkel saan. Mõtlesin,et lähen juhutöö peale, nagu neil seal stuudios kombeks on. aga siis täna mu eelmine boss msnnis ütles mulle,et seal kus ta nüüd töötab vajatakse inimest. Ta soovitas mind, ja see omanik oli juba nõus. Tegemist on väikese kohaga linna piirimail, kus saab orgaanilist liha-kana-vorsti-juustu.. jne

Requires storefront Manager for busy country market specializing in fresh and smoked meats. Job requires a strong minded team player with great organizational skills, able to multi-task and help direct employees. Please call or fax resume 519-767-1875

vot sellest saab mu töökoht kolmel päeval nädalas, kolmapäevast-reedeni. Niitoreniitoreniitore...saan raha teenida!!!

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Tere annika