esmaspäev, 21. september 2009

Eesti pidu

Laupäeva õhtul toimuski minu korraldatud õhtu Synnemas. Jagasin eesti krõpse,komme, sokolaadi..ja veel mustaleiva tikuvõileibu lumekrabiga ja siis kamavahtu, pohlamoosi ja praetud leiva tükkidega. Siidrit ka kõrvale. Kõigile väga maitses kõik. ja nalja sai ka palju. siin paar pilti.Kohale tuli peaeagu 20 inimest  (rocky, amy, candice,kaylan,soch,seth,rob,kathy, their 3 chilren, jim, his wife, val, justin,nick,avril, tom ja mina).  Dvd  Eesti kohta käis tagataustal, ja eesti musa ka. Ja näitasin raamatuid..ja nii . kõigil oli hea tuju..ja lahe oli :). Eile päeval käisime Tommiga kuskil pisikesed linnas Eden Mills, kus toimus raamatute festival. Väga ilus ja soe ilm oli. Varjus mõnusalt jahe ja päikse käes palav. Tundub et Kanada sügis on nagu Eesti suvi. Õhtuti läheb nüüd jahedaks ka. Eile õhtul läksin üksi Thomase emale külla,ja veetsin seal üle 3 tunni, nii et ta oli väga rõõmus. vaatasime telekast Nuhtlus nimega Dennis filmi ja jõime teed, ja sõime popcorni :). Mu boss ütles mulle ühe väga halva uudise,et nad juba leidsid nädal enne minu saabumist uue töötaja. aga positiivne noot selle juures on, et seal töötajad lähevad ja tulevad, ehk siis läbivoolavus on  väga suur. Nii et  ma siin palvetan (palvetage teie ka), et ma saaks selle töö.

annu


1 kommentaar:

enetimm ütles ...

aitäh lingi eest! paistab, et teil oli hästi tore pidu!