teisipäev, 29. september 2009

Kuum jooga aka Birkam Yoga



Et siis eile võtsin ette mineku sinna Birkam Jooga New Yorkis, erinevate pooside kasu inimesele. Muidu oleks ma
tavalisse trenni läinud, aga avastasin et tennised ja potased jäid Eestisse. Niisiis. Sain omale mati. Riietusruum oli nagu mõnus Spa. Jõudsin pool tundi varem kohale. Üks tüdruk läks juba saali sisse, läksin ka. Ta ütles,et nüüd võib siin niisama lamada. Uksest sisse kõndides oli ehmatus päris suur, sest nii palav oli. Aga vaikselt harjusin sellega. Õnneks oli seal selline Soome sauna kuumus, 50 kraadi ringis, mitte aurusaun. Sest ma esialgu kahtlustasin aurusauna tüüpi. Suht suur saal oli. Lamasin seal 20 minutit..ja siis tuli treener. Terve jooga koosnes erinevatest poosidest, harjutustest,venitustest. Hingata tasub tihedalt ja läbi nina. Vahepeal unustasin hingata..ja siis hakkas väga raske. Poosid tulid mul päris hästi välja. Ise ka imestasin kui hästi ma paindun. Kõige lõpus pidi hingama ainult välja-välja-välja.ja ma ei suutnud seda. See hetk tundsin et nüüd nagu minestaks. Võtsin peale joogat külma dušši. Väga hea oli pärast olla. Ainult et ma olin nii väsinud peale seda. Silmad vägisi vajusid kinni...elasin nagu uimas. Ja toas higistasin kõvasti magama-minemiseni välja. Täna jälle :). Tom tuleb ka. Tegin täna hommikuks kompressori juustu-küüslaugu pannakaid :). Tubli perenaine teeb pai iseendale. Nüüd on juba lõuna. Tulin endiselt Red brick cafe´sse, see mu lemmik. Sain Coconut Cream Coffee. ja lõunaks võtsin ühe 30 kroonise Ungari seenesupi...mmm. Päris hea oli.

saupaupai

Kommentaare ei ole: