reede, 30. september 2011

Oktoober juba ülehomme?

Aeg liigub super kiirelt. September on kohe läbi ja alles ta ju algas? Kuidas aega natuke aeglasemaks saada?...
Aga positiivses mõttes on siis varsti ju jõulud ja aastavahetus. Ja siis me mesinädalad...ja siis suvel Maskoti tuur Vancouverisse läbi Kanada..ja siis Eesti reis. 2012 on olnud väga hea aasta..ja 2013 tunbub et läheb aina paremaks! Mulle meeldib kui on suuri sündmusi mida oodata :)!

Üle-eelmine pühapäev oli meie eelmine aasta hukkunud sõbra Chrisi auks puu istutamine. Ülikooli territooriumil said kokku kõik inimesed kes on selle aasta jooksul kellegi lähedase kaotanud. Ja nad kas said oma puu või siis olemasolevale puule lisati väike kivist graveeritud kivi. Ilm olu suurepärane ja sündmus väga liigutav. Ülikooli territoorium on väga suur. Palju parke ja iluaedasid ja purskkaeve. Me pole ammu Tommiga niisama jalutanud looduses. :). Ja pärast läksime Chrisi perega Kings Buffee´sse sööma. Sarnane Mandariniga kus võid valita mis tahes toitu tahad  - grill lihast - grillitud krevettideni.

Eelmise nädala kolmapäeva hommikul läksin siis Aqua juuksurisse. Olen seal ennegi lõikusel käinud (sulle eliise, ei kirjuanud ennemgi ;) )  Tavaliselt maksab lõikus 40 dollari ringis. (umbes 500 krooni). Seekord võtsin siis julguse kätte ja lasin tehe triipe ka. Kolme eri tooni. üks hele ja kaks tumedamat (mu enda õiget tooni). Olin tulemusega SUPER rahul. Läksin siis maksma...ja te ei kujuta ette palju ma maksma pidin  - 186 dollarit?????
Niisiis. järgmine kord ostan eritoone värve..ja hõbepaberit..ja Britney ütles et ta on ennegi triipe teinud. Nii et jah. Enam ma niimoodi kogemata ei raiska!!!!!!

Samal õhtul oli Pauli ja Nathani juures õhtusöögi pidu (dinner party). Need hakkavad olema iga kolmapäeva õhtul. Lepime kokku kes mis toob. Seekord tõime meie tommiga salati ja veini. Nemad tegid liha ja magustoidu. Väga lahe oli. Isegi mu mees tuli :). See nädal ehk siis eile olin ma tööl ja jäin ilma, aga järgmine kolmapäev teen kamakreemi ja ahjus grillitud kabatšokk (butternut squash).  Nad meil ületee naabrid, hea lähedal minna!

Pühapäeval oli siis kaua oodatud Music With Briani   - maskoti töö kolmanda CD ava pidu. Ehk siis inimesed said internetist eelnevalt pileteid osta  - ja kokkuvõttes oli üritus välja müüdud! Väga vägev oli. Isegi Tom tuli vaatama. (üritus hakkas 10.30 ja ta tavaliselt magab sel ajal). Üllatusena tuli mu joogaboss ka koos oma poja Jude´ga!! Andsin endas 100% ja higistasin sajaga :P. Eelneval õhtul õppisin paar tantsu liigutust oma Dynamite laulule. Näiteks tegin Michael Jacksoni Thiller´it ja Kung Fu hüppe. Üritus oli 100% õnnestunud! Jääme ootele uuteks etendusteks. maskoti boss oli tommile õelnud, et enam ei ole tegu ainult muusika Brianiga,....vaid me oleme tiim ja ilma meieta ta ei tahaks enam etendusi teha! :) aww.

See esmaspäev oli Kitcheneri linnas Wicked muusikali promo. See on üks enim mängitud Brodway muusikal mis meie kõrval linna tuleb! Alles järgmine august aga meil on võimalik grupipileteid odavamalt saada.

Kommentaare ei ole: