laupäev, 17. september 2011

Pilve sees!

Miks pilve sees?
Eelmisel laupäeval läksime Tommiga kohalikku supermarketisse patju ostma. Meil mitu aastat kaks sama patja olnud. Oli õige aeg uuteks!
Ja kokkuvõtteks ostsime 8 cm´ise memory foam madratsi, ehk siis selline hästi pehme ja mõnus madrats, mille oma madratsi peale panime. Ja siis veel madratsi katte ka, mis seda ilusti ühe koha peal hoiab. Ja siis veel suleteki. Ja 2 patja ka lõpuks :D. Aga heasse unesse võib investeerida....sest tõesti, nagu pilve sees oleme maganud. magasin ainult 6 tundi ja selline tunne oli nagu oleks palju kauem põõnanud. Igati väärt ostud! :)

Eelmine esmaspäev oli vahva päev. Magasime sisse. Sest oli Labour day - töövaba päev. Rääkisin kiiiisu ja õega skypes. Siis käisime kohvikus..ja siis sushit söömas. Ja õhtul vaatasime palju Smallville. Vabu päevi on harva, aga kui nad tulevad siis on super! Sama laupäev kui madratsi saime, oli õhtul Nuit Blanch. Ehk siis selline festival mis kestab öö läbi ja igal pool Guelphis olid erinevad esinejad  - muusikud!. Filmisin natuke meie kohviku taga olevat esinejat ja inimesi. vaata videot :)

Käisime Candici ja Brianiga maskoti tööl Beamsvilles. Seal oli suur laat. Üle saja lehma..ja neid seal föönitati ja kammiti ja pandi läikima. Usun et kõige lõpus valiti parim lehm ka. Filmisin seal ühes küünis laamasi, lehmi, sigu ja tibusid. Vaata videot :)

Seda ma vist ei rääkinud, et käisin ühe kohviku töötaja Lisa enne pulma toimuval üritusel ja võitsin kokku 2 auhinda! Võitsin naela pakku löömise naiste osa + sain selle eest 50 dollarilise Artinasale restorani kinkekaardi ja siis võitsin ühes kaardimängu bingos  - väikse grilli (kana või muude asjade jaoks, rasv valgub all olevasse kogumisanumasse. Mul millegi pärast on alati õnne selliste loteriide ja asjadega, kus ise kohal olen. Päris lotoga ma kunagi ei võida...aga laatadel ja üritustel alati :D. Ma ei tea mis see selline on ...

Kolmapäeva õhtul käisin oma naabril/sõbral Nathanil külas. Tegime Kraft dinnerit õhtusöögiks (makaronid juustuga), pop corni ja jäätist. Ja siis vaatasime Cougar Towni ja ajasime juttu. Ja eile õhtul käisime kinos "Contagion" i vaatamas. Hea film oli ! Mul meeldib et mul ikka vahest toredaid uusi sõpru juurde tekib, kes ise algatavad üritusi ja tegemisi :)

Ja täna reedel....oli peaaegu tööpäeva/nädala lõpp. Küsisin bossilt et mis mu töö tiitel on..et kui teistele seletan siis ütlen , et olen adminn..aga teen igast muid asju ka jne. Ta ütles, et ma olen Manager..ehk siis juhataja :). Jee. Lõpuks ometi selgus majas. Ühinege facebookis mu jooga stuudio fänni lehega. Sinna panen tihti linke tervislikest asjadest ja stuudio tegemistest. :)
https://www.facebook.com/pages/Bikram-Yoga-Guelph/187074071352003
Twitteris võite ja järgida meid @BikramGuelph.

Olge tublid. kalli kalli. saatke e-maili oma tegemistest ka. .. sest ma nii tahaks teada mis teoksil.
annikagofton@gmail.com.

Lõpetuseks on mu moblal huvitav kaamera effektide asi. Paar pilti siia. Jooga stuudist ja muust elust.


Leia pildilt kanada lipp. hehe. Ise ka alles nüüd avastasin .














Angelika Red Brick kohvikust kogemata tegi sellise mehe kujutise mu kofeiinivabale cafe lattele. Väga lahe tuli välja. Naksitrallide vend ;)





















Kommentaare ei ole: