pühapäev, 4. september 2011

Kreisipööra

Olen pika pausi jätnud. Sudbury tuur läks normaalselt. Super hästi ei läinud, sest mõned raamatukogud ei teinud mingisugust reklaami selle kohta et me tuleme. Tahtsime neile postreid saata, aga nad ei võtnud neid vastu. Aga kokkuvõtteks sai kõik 14 etendust tehtud. Iga õhtu olime super väsinud. Ühel õhtul saime Stephiga kokku ( ta mängis tommi 4 aces filmis). Käisime temaga väljas söömas. Viimasel õhtul läksime kõik koos, mina, brian ja candice sööma. Koputasin meie kõrval istuvale mehele õlale,et kas ta meist pilti teeks..Ta tegi. Ja alles kõige lõpus märkasin et tal ühe käe asemel konks. Et siis kõigi inimeste hulgast valisin mina ühe käega mehe, kes mu nutitelefoniga pilti teeks!. kreisi.

Ahjaa. See päev kui lahkusime Sudburysse sain omale uue mobla. Kanadas on nii, et kui oled pikka aega mingi mobiilivõrgu klient olnud,  - kogud punkte ja üks hetk saad omale uuema mobiili...väga odavalt. Nii valisin mina omale välja 600 dollarilise ( 430 eur) mobla. Ja sain selle 150 dollariga. Valisin välja Samsung Galaxy Infuse 4G. Sellel väga suur ekraan, aga väga õhuke. Põhjuseks see, et saaks seriaale vaadata moblast. Ei tahtnud raisata raha uue läpaka või tablet´ijaoks (tablet on ilma klaviatuurita läpakas). Mu enda läpakas on endiselt korras, ainult et ilma juhtmeta kasutada ei saa. Läpakas sulgeb end 1 minuti jooksul. Uuel moblal on data (nutipakett), et siis igal ajal saab netti minna ja wifi olemasolek pole vajalik. Seda naudin ma kõige rohkem. Joogastuudios tegelen tihti sotsiaal meediaga, nii et mu uus mobla on vajalik mu töö jaoks ka :) Rohkem pilte Sudbury reisist leidub facebookis.

Olen nüüd ilusti töörutiini tagasi saanud selle nädala jooksul. Joogastuudios alustasin Bikram yoga guelph blogi ka. http://bikramyogaguelph.blogspot.com/ . See veel algusjärgus..aga algus tehtud :) . Kodulehe kallal vaja ka veel töötada. Terve reedese päeva sain teha mis mul vaja oli... aga esma-neljap tegin neid asju mis boss tahtis ja muu jäi tagaplaanile. Mõtlesin siin nüüd, et kui mina olen ainuke töötaja seal..ja teen kõik mis vaja...siis oleks mu töötiitel asejuhataja? (assistant manager). :) . Järgmine nädal on mul plaanis stuudio kaameraga häid HD pilte teha stuudiost, et neid siis blogisse üles panna. Plaane on mul peas mitu...mitu

Viimasel ajal oleme tommiga vaadanud seriaali "Smallville". See räägib kuidas Superman üles kasvas. Ma ise olen ainult ühte originaalset Supermani filmi näinud. Seriaal mulle väga meeldib. Kõige rohkem meeldib mulle Lex Luther. Ta on supermehe vaenlane. Hetkel on nad veel sõbrad (oleme alles 2 hooaja juures). Ta näitleb nii imehästi ja mul ta tegelaskujust nii kahju. Ühe episoodi lõpus valasin isegi pisaraid. Tomm läks see nädalavahetus Atlantasse, seal jälle üks mess. Seekord DragonCon. Eile ta teatas mulle, et Micheal Rosenbaum on seal  - ehk siis Lex Luther Smallville seriaalist. Ma olin nii kade... Nad veel rääkisid juttu ka. Oli kadeduseuss.... Ja siis täna kell 11 hommikul helises mul mobla. Tom ütles, oota, keegi tahab sinuga rääkida. Ja siis hakkas keegi rääkima "Hello, this is Lex Luther. Good morning. I am sorry I turn bad in the show, but It has to happen. Its okey to feel bad for Lex. .... (don´t remeber..i was too excited)............................ You are a sweetheart and your husband loves you very much"  Appi. Ma ei saa siiani üle sellest, et ta Mulle helistas!! huh. nii vägev.. huh.  Selline super abikaasa on mul, kes selliseid vägevaid üllatusi teeb. Vaatasin Imdb´st, et Lex on veel mänginud Urban Legendi filmis. Ma käisin seda kunagi Kosmoses vaatamas.

Olge tublid! kalli kalli kalli!


Kommentaare ei ole: