laupäev, 8. oktoober 2011

Suvi tuli tagasi

Meil see nädal väga soe olnud. homme veel soojem, ehk siis Päike, Päike, Päike..ja 23 24 25 26 25 24 kraadi. Nii et kui plaanis mulle millalgi kunagi külla tulla, siis soovitan sügisel või kevadel ;).

1 oktoobri hommikul läksin Pauliga turul. Sain suure paberkotitäie õunu. Need on kõige paremad õunad mida ma Kanadas olen söönud. Sarnanevad ühe sordiga Eestis, mis mu emme lemmik. See paberkott maksis 15 dollarit. Pole harjunud eriti kodu õunte eest maksma eks? aga mis teha, need on nii head. Siiani on 2 alles ja ostan homme Janale ka ühe koti, sest ta totaalselt armus neisse ka :). Honeycrisp (krõbemesi? :) ).

Peale turul käimist istusin päikse käes ja helistasin oma uuelt moblalt skypega õele ja vanaemale. Nii tore oli rääkida...sest on ikka teine asi kui räägid telefonisse, mitte läpakasse (palju mugavam ja naturaalsem). Täna ostsin skype krediiti juurde et saaks mobiilile helistada (ema ja isa saab aint mobiiliga maalt kätte) ja siis ostsin veel 15 eurot maksva diili  - kolm kuud saan eestisse tavatelefonile helistada nii palju kui tahan! Päris äge. Saatke mulle e-maili annikagofton@gmail.com oma tavatelefoni numbriga :). Ja siis sain kaamera ka tööle oma mobla skypes, nii et skypeda saab ka mugavalt nüüd!

Kolmapäeva õhtul oli naabrite juures Tänupüha tähistamisega. paul,candice ja britney tegid kalkuni. Danica tegi ube. Mina tegin balkažaani ja kamavahtu. Nick tegi kartuleid. Britney tegi kastme (gravy..mulle väga peale ei lähe. Et siis prae rasvale lisatakse palju jahu..ja siis veel mingit mögla. Ma hea meelega lisaks hapukoort..palju maitsvam tuleks. aga nad siin selle pruuni asjaga harjunud..). Kama kreemi tegin vahukoorest ja ricotta juustust (see kõige lähedasem kohupiimale..ainult rammusam). Peale praadisin Musta Leiba ja natuke muraka moosi (seda müüdakse Ikea´s). Ei teadnud, mis inimesed arvavad sellest magustoidust, aga kõik võtsid 1 või 2 korda veel! Jee. Elagu Eesti! Mulle meeldivad need kolmapäevased koosviibimised! :)

See kuu on jooga stuudios jälle katsumuse kuu. Kes teeb 30 päeva järjest, kes 4 korda nädalas 4 nädalat. Ma saan ainult 4 oma nädalasse mahutada..nii et mina teen ka 4*4. Ja üleeile võttis boss tsekiraamatu välja ja ütles et tahab mulle boonuse anda. Ja siis rääkis kuidas ta minuga väga rahul on..jne. Nii tore!  nüüd on mul veel rohkem innustust et me väike stuudioke aina populaarsemaks muuta :).

Ahjaa. Unustasin. Teisipäeva õhtul läksin oma kahe uue sõbraga teise linna ühte pubisse, kus nad pakuvad Somersby siidrit!. Ma tean et tegu mitte Eesti omaga...aga Eesti maitse tuli suhu sest suvel just seda sai maitstud!. :) 


Olge nunnud.


1 kommentaar:

Krustok ütles ...

Kuna sommersby on Carlsbergi siider siis ei ole ta nii ehk naa Eesti oma vaid hoopis Norra. Seepärast leiab seda ka igal pool maailmas... Aga poe siidritest on ta tõesti üks parimatest, mida ma vähemalt Eestis olen saanud.