pühapäev, 21. august 2011

Palju õnne.


Nii vägev! Edu teile!!!

Soovin palju palju õnne ka Moonikale ja Taavile, kellel sündis teine laps  - poiss Oliver. Nii tore nii tore!!!!! PIldil nende esimene laps Elisabeth :)


See nädal oli Tom Guelphis. Väga palju polnud aega koos olla, kuna mul tööd kiirekiirekiire. Olen veebilehega järjest rokem töötanud..ja veel palju on teha. Sotsiaalmeedia on hetkel päevakorras  - twitter, facebook, veebileht, QR code, Google places..jnejne. Mu jooga bossil oli eile väike kohtumine ühe ta üürnikuga, kes teenib elatist interneti turundusega. Üks hetk läksin ja segasin end koosolekusse sisse...sest ma tõesti teen neid kõiki asju millest nad seal kõnelesid. Nii ma siis ütlesin sellele poisile, et millega ma tegelen. Ja ta ütles " Kallis Jooga boss, annika siin, teeb kõik mis interneti turunduse jaoks on vaja, Pluss veel " Uhh. Nii tore. Nüüd vähemalt boss teab et ma ei aja jura, et kõik käib asja ette :). Täna sain töölt tšeki kahe nädala eest ja tunnen et olen selle 100% ära teeninud...sest iga päev on olnud ülimalt kiire-kiire.

Täna, ehk siis laupäeval on mul vaba päev. Olen niimoodi tööasju planeerinud, et laupäev oleks mu vaba päev! Hetkel on see võimalik. Tom tegi meile suvikõrvitsa omletti hommikusöögiks. Mu maskoti boss andis meile tasuta oma vana grilli, mis veel väga hästi töötab. Mul nii hea meel. Saab juurvilju ja liha ja kana grillida! Nüüd oleme tommiga kohvikus. Varsti lähme ostame kanafileesid..ja lähme vaatame mulle uut mobla, sest mu praegune (tommi vana) on väga vigane. Lülitab ennast ise välja ja patarei läheb läbi paari tunniga!. Ja vist päeva lõpus kinno ka. Tore on laupäevi koos veeta.

Ma ju homme nädalaks minema. Lähen Sudbury. Vist rääkisin ka juba, et maskoti tuur. Mina, Candice ja Brian. Iga päev on 3 etendust jne. Meil elavad seal linnas tuttavad ka, nii et kui õhtuti jaksu on..saab tore olema!  Metsast saab mustikaid ja ujuda peaks ka palju saama! Ma olen väga ärevil!!! Loodan et hotellis on internet, sest ütlesin jooga bossile et võin tuuri õhtutel veebilehega tegeleda ja ta ütles , väga tore, pane tunnid kirja palju tööd tegid :)

Olge paid.

2 kommentaari:

M!na ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Krustok ütles ...

http://www.malcolmhall.com ?