pühapäev, 5. juuni 2011

Õnnelik

 Me ei pidanud Tommiga üksteisele kinke tegema see aasta. Üks päev peale mu sünnat ta kutsus mind, et "tule vaata mis mul on". Ja tal oli kink mulle. FOTOKAS! Ma olin/olen nii õnnelik!!! Lõpuks ometi saan hakata pilte tegema ja siia blogisse panna minu tehtud fotosi..mitte google picture search. hehe. Väga suurepäraseid pilte teeb. Nüüd tuleb mu mu tuba ka ära koristada ja lõpuks kaua oodatud toa pilte lisada ;).

Endorfiinid on toredad asjad :). Hetkel tsekkasin järgmise nädala töögraafikud ja avastasin et suudan homsest (pühapäevast) alates lisada 6 joogat nädalasse. Vau. Pärast oma tuhara lihase liigse venituse vigastust pole ma peaaegu 2 nädalat joogas käinud. Ainult töö ja töö ja siis ütlen inimestele kui õnnega koos nad on et saavad käia....näiteks mina ei saanud. Ja need 6 joogat on täiesti kogemata kõik erinevate treeneritega - Tom, Jenn, Jodi, Jeff, Lesley ja Robin - väga vahva!!

Tegelikult tahtsin rääkida oma 3/4 juuni tegemistest. Plaanitud oli tommiga juba ammu meie mõlema sünnipäeva kahekesi pidada see reede õhtu ja laupäev. Ja plaan õnnestuski. Töötasin 8ni. Käisime Golden Basilis söömas. Ja siis läksime Marriott hotelli. Tuba oli koos eesruumiga  - nagu selline väike kodu :). Ühendasime läpaka suure teleka külge (natuke jamamist oli, kuna ma ei usu et nad tahavad et inimesed nii teevad. Nad tahavad et nende süsteemist raha eest filme tellitakse. hehe). Hotelli poolt oli veel vein ja šokolaad. Vaatasime mitu mitu Smallville episoodi. Esimene hooaeg on nüüd peaaegu läbi. Mu lemmik on Lex Luther! Jõime Eesti fizzi ka! Hommikul oli Guelphis suur torm. Läbi une mõtlesin et sõda hakkas. Läksime Williamsi kohvikusse ja mängisime Scrabble sõna mängu. Seekord kaotasin. Šhoppasime Bulk Barni poes (selline kaalu järgi kommide - jahude - pähklite - seemnete jne - kõike mida kokkamise jaoks vaja on...ja kõike muud ka). Käisime Pier1 ka külas. Mul hea meel et Tom sai mu bossi Kim´iga kohtuda :).Ja laupäev lõppes eggceteraga ja kraapisime Bingot ka :). (võitu seekord ei tulnud.

Treeneri koolituse kohta nii palju, et ma väikelaenu ei saanud. (kuna mul pole siin maal hea krediidi ajalugu, aga see et nad mulle krediit kaardi andsid on hea algus sellele et ükspäev oma maja saame!). Aga alla ma ei anna. Taotlene stipendiumile. Teen sellise ägeda kaaskirja et Bikram lihtsalt ahhetab ja ütleb " Annika Gofton is accepted". hehe.

Pier1 toimub aastas korra töö aasta ülevaatamine. Ehk siis on erinevad valdkonnad ja boss annab punkte ja kommentaare sinu kohta. Minu oma oli nii armas. Sain väga tugevad skoorid ja ta lootis et ma ei lahku neilt. Ei plaani lahkuda. Täna ütles tommile et ta tahaks mind täis kohaga sinna kui ta ainult saaks :). Nunnu! Mu sinine põll :)

1 kommentaar:

enetimm ütles ...

Takkajärgi palju õnne :)
Fotokas on enam-vähem sama, mis meilgi kodus on. Tegelikult oli vanemale tütrele kingiks, aga eks me kõik kipu seda kasutama, eriti kui ei taha suuremat kaasas kanda.
Canoni valisime just kiidusõnade pärast tema videokvaliteedi kohta ja muidugi on mõnus seda taskusse torgata.