pühapäev, 29. mai 2011

Piibelehe neitsi.

Ütlesin ükspäev kellelegi et Pöial-Liisi elab piibelehe sees. Siis hakkasin mõtlema, et tegelikult on ju hoopis tegemist teise muinasjutuga  - Piibelehe neitsi. Meie Kanada kodu maja ees on palju piibelehti ja nüüd täpselt minu sünnipäevaks avasid kõik kellukad oma õiekesed. Siin on nende lillede nimi Lily of the Valley. Pidid mürgised ka olema.

Sünnipäeva päeval olin 11 tundi jooga stuudios tööl. Aga väga tore päev oli!. Lugesin õnnitlusi ja olin õnnelik. Tommi üllatas mind Rohelise tee lattega. Õhtul läksime mitme sõbraga ( Spencer, Jess, Britney, Danica, Luke, Candice, Nathan) välja sööma ja siis kinno. Vaatasime filmi Bridesmades. Ei olnud just suurepärane aga üks koht oli eriti naljakas ja mu lemmik oli üks mees-peanäitleja keda tean It Crowd briti teleseriaalist. Aww...

Mul siin igast huvitavaid plaane peas. Näiteks Bikram treeneriks hakkamine. Eks näis mis elu toob :) Mul rohkem poegi eriti miskit rääkida sest aju ei tööta hetkel. Peale täna hommikust maskoti tööd olin nii väss et kogemata jäin voodis lesides magama neljaks tunniks. .... hehe. 3 nädalat veel ja siis juba Eesti. Nädalad lähevad mööda linnulennul. Täna õhtul lõigun ostetud kana fileed tükkideks ja panen šašlõki marinaari, et homme õhtul tommi ema juures grillime ja siis on kindlalt miskit lihapoolist süüa kui nädala sees kiire on ja aega pole kokkamiseks. kodujuustu salati teen ka valmis hommikusöögiks :).

Olge nunnud ja aitähh kõikide õnnesoovide eest. Pisar tuli üks hetk silma! :)

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

palju önne sunnipäevaks-gunnar.meil siin ehitati-uhendati köik seadmed umber-hullumaja.miski ei tööta korralikult.eliise lubas tulla parandama-veel kord palju önne.