pühapäev, 19. juuni 2011

Viimased pingutused

Huh. Kohe kohe varsti hakkab suvepuhkus! Ma olen väga õnnega koos, et mu kõik tööandjad olid nõus mind kuuks ajaks minema laskma...ja tagasi Kanadasse tulles on kõik tööd ikka alles!

See nädal hakkas vägevalt. Tom ütles mulle paar nädalat tagasi et ma esmaspäeva õhtu töölt vabaks küsiks. Et tal on mulle üllatus. Arvasin et 100% õhtusöök kuskil vägevas restos. Käisin siis joogas ära. Olin ilusti valmis. ta ütles et peame Nicki enne kuskile ära viima. Viisime ta Alana majja. Candici auto oli ka seal. Ütlesin siin et Candice oleks vabalt võinud ise Nicki sinna viia. Läksime siis korraks majja sisse. Ja tegu oli üllatuspeoga. Mäletate ehk mu lühifilmi The Promise. Oli selle esilinastus. Tahtsin väga seda Eestisse kaasa võtta, aga kõik asjaosalised ütlesid et see ei saa enne septembrit valmis - ja nad tegelikult valetasid - üllatuse nimel!. Ma pole vääääga ammu nii ägeda üllatuse osaliseks saanud :). Film ise oli ka lahe. Ma polnudki nii jube kui arvasin..hehe.

Käisime Candiciga X-men filmi vaatamas. Väga hea oli. Reedel käisin Amyga Green Laternit vaatamas - ei olnud hea.

Homme lähen Candiciga natuke šoppama. Natuke suve riideid..Eestisse kaasa asju jne :).

Olge tublid - nii kohe pea näeme!!

Kommentaare ei ole: