pühapäev, 12. juuni 2011

Ärevus ärevus ärevus!!

Nii varsti kohe on käes mu Eesti reis. Ja sain just teada, et Tom ostis oma pileti ka ära. Ta tuleb nädalaks.
(28. juuni - 7 juuli) Jeejee!!! Ta saab lõpuks oma kaua oodatud puhkuse. Ma tean et lühike, aga siiski puhkus! :). Nii äge. Saan ta seekord Nõvale viia! Ja ta saab osa laulupeost ja võibolla õllesummeri esimesest päevast ka. Ta tahab nii paljudesse kohatesse minna ja nii palju sõpru ja sugulasi näha. Ei tea kuidas see õnnestub nädala jooksul....aga proovime!  Ma olen Eestis kuu aega 22.juuni  ( lennuk peaks jõudma tallinna17.30) - 20 juuli.

See nädal siis oli peamiselt töö ja jooga ja töö ja jooga. Olin väga tervislik ka - spargel kapsas (mu lemmik), kinoa puder . See selline iidne teravili. Sarnaselt tatrapudrule pole seal gluteeni. Ja toidab väga hästi kuna suur proteiini sisaldus. Ja siis tegin sellise segasalati  - kodujuust (leidsin lõpuks Eestiga sarnase kodujuustu. 500g maksab 70 krooni), tomat, hapukurk, avokaado, paar muna, natuke majoneesi, õun. Õun tegi eriti mõnusaks värskeks. Avokaado andis kreemisust juurde. 5 päeva sain söödud sellest. Natuke üksluine, aga mul tõesti pole aega iga päev kokata hetkel.

Eelmine pühapäev oli Alexa 16 sünnipäev. Kui ma teda esimest korda nägin oli ta 12. 4 aastat on möödunud. Ta sai ka sünnaks fotoka. Mulle meeldib tädi Anna juures käia. Toredad sugulased :).

Mul siin nüüd veel sisutihedam nädal kui eelmine - töö (joogastuudio;mitu maskotti; ja 1 kord heategevus) - jooga - mitu kino erinevate inimestega enne lahkumist - treeneriks saamise stipendiumi taotlemine - ammu saadud massaži ära proovimine. Ma vigastasin oma tuharalihtast joogas...sest oli üsna külm hommikune tund..ja kuna kuumuse takistust polnud siis tundsin et saan endast rohkem anda..aga hoopis tegin vea :). Ja maskoti tööga seoses olen oma parema käe küünarnuki juures midagi ära venitanud, sest selle käega ei saa raskemaid asju tõsta (k.a. 1 liitrine veepudel). Usun et Eestis käib annab lihastele puhkust ja ehk saan tervemaks.

Üks väga kurb uudis ka. Tommi isal avastati paar kuud tagasi pärasoole vähk. Ja see oli väga kaugele arenenud. Esialgu anti tall 3-6 kuud veel elada. Aga nüüd tal avastati midagi peas ja ta on tagasi haiglas..ja nüüd anti talle loetud päevad elada. Aga mina ikkagi loodan parimat ja et ta peab vastu ja elab veel mitu mitu aastat. Kui kunagi arvasin et ma ei meeldi talle kuna olen immigrant jne...siis nüüd ta rääkis kui imeline ma olen (ta tegelikult ei tea mind hästi) ja ütles, et asi ei olnud minus vaid selles, et ta arvas et tom polnud abieluks valmis . (aga ta ei tunne teda ka väga hästi...neil oli vahepeal mitme aastane paus kus nad üksteisega ei suhelnud). Nüüd esimest korda tommi elus ütles ta isa talle, et on ta üle uhke! armas...ja kurb....ja hirmutav...

1 kommentaar:

Ev ütles ...

Sul siis läheb ilusti seal kaugel ning sa tuled meiemaile :D
Kas Tom ka siis sööb seda kodujuustu salatit ja putru? Ma kujutan ette, et Kaido ütleks mulle: ´´Ei aitäh´´ :D
Vaata, et sa ikka end hoiad ja endale selle rabelemisega liiga ei tee!!!
Kahju Tomi isast... tõesti kurb...:(
KalliRalliMusiPai L