pühapäev, 8. mai 2011

Muusika mu arm

Leidsin youtubest sellise loo:



Mulle meeldib see lugu. Eriti WAF koori esitus. Vana vaksal on ka super hea!

Nädal sai läbi ülikiirelt. Tomi sünna õigel päeval polnud meil aega miskit tähistada..sest oli vaja oli valmis neljapäevaseks Minds Eye esilinastuseks. Igasuguseid tehnilisi errore tuli ette. Aga valmis see sai. Kolmapäeval värvisin oma juuksed blondimaks. Tahtsin ise triibutada, aga kartsin et ei jää väga normaalne nii et mätsisin värvi igale poole. Tulemuseks tuli üsna väga väga blond :D. Aga mis teha, kanadas on juuste triibutamine liiga kallis - üle 1000 krooni.. (vabandan aga ma veel mõtlen kroonides - euro on mulle võõras).

Neljapäeva hommikul kell 9 oli juuksur. Ütlesin et tahaks mingit muutust. Niisiis olen nüüd lühikeste juustega. Viimati olid mul juuksed lühikesed 2004, ehk siis 7 aastat tagasi. Siis lõikas neid Karin (Rood).(Tulpidega pilt) Mäletan et olin üsna šokis, kuna ikka olid väga lühikesed :D. Aga juus ju kasvab :). Hetkel olen väga rahul. Peale seda töötasin Lukiga. Käisime Saint Mary linnas ja saime 26 karpi jagatud. Ja siis oligi aeg piduriided selga panna. Tellitud oli limusiin, mis näitlejad ja minds eye tegijad viis 12 kauppa Galaxy kinno. Saal 6 oli meie päralt. Saal oli väljamüüdud - fännid, perekonnad ja niisama huvilised - 300 inimest. Kogemus seda suurel ekraanil vaadata oli super ja samal ajal stressi rohke. Näiteks keset filmi tuli ette "Low Battery" märk. Tom jooksil välgukiirusel. Ned Galaxy inimesed olid katkisesse pistikupesasse läptoppi pannud. Vot niimoodi.

Siin on teileviimane osa. Seal lõpu poole laulab Orsi, mu jooga treener kes nüüd Vancouveris. Mina olen seal valges kostüümis.



Mulle meeldis õhtu juures kõige rohkem nii palju tuttavaid ja sõpru korraga ühes kohas näha. Palju kallistusi, häid sõnu - super! Need kes polnud minds eye ühtegi episoodi näinud sain nüüd korraga kogu asja ära vaadata. Kui täispika mängufilmi juures on üks suur teemaarendus, siis minds eye puhul on ju episoodid kokku pandud ja igal episoodil on oma teema. Ja kokku moodustavad nad ühe suure teemaarenduse...Kokku on vähemalt 3-4 hooaega teemat veel jäänud.. Pärast oli stuudios järelpidu. Mu Tom pidas oma kõne..ja ütles et unustas kinos kedagi kõige tähtsamat tänada, kelleta Minds eye poleks juhtuda saanud - oma naist. Pisarad tulid tal kõigi ees..mul ka. Nii armas oli. Synn stuudio traditsioon produktsiooni järelpidudel on olla öö läbi üleval ja minna hommikul hommikusööki välja sööma. Seekordsed võitjad olime me Candiciga. Poisid olid lihtsalt nii kaua magamata (nädal vähemalt 3-4 tunnise unega), et nad kustusid üks hetk. Ja kui kell sai 7.30 ajasime nad ülesse ja läksime kõik koos :)



Järgmine päev töötasin jooga stuudios ja õhtul läksime kõik koos (mina,tom,robbie,anna,candice,nick,luke,danica) kinno "Thor" filmi vaatama. Olin küll täiesti läbiväsinud,aga läksin, kuna seda et minu tom kinno tuleb ei juhtu iga päev! Ja film oli tõesti vaatamist väärt. Peanäitleja on ka "Kodus ja võõrsil"is mänginud. Mulle meeldib kui need näitlejad sealt kuulsaks saavad. Huvitav kas kunagi on võimalik kõiki Kodus ja võõrsil osi omada?. Ma ammu juba pole vaadanud...seal kõik uued näod.

Olge tublid. Ees ootab uus töö nädal..kuhu püüan paar joogat mahutada. Mul selline trikoo moodi jooga kostüüm nüüd. Tahaks juba selga panna ja sauna minna :)..ja siis suvel ujuma ka õhtul hea minna.

Teie Annu.

Head emadepäeva kõigile emmedele. Eestis on mind nii palju uus emmesid ootamas. Olge valmis fotosessioonideks :D ;)

Kommentaare ei ole: