pühapäev, 15. mai 2011

Vihmane Guelph

Meil oli eile koos õhuniiskusega 29 kraadi sooja päeval.Tuli äikest ja puha. Ja öösel oli mu toas 16 asemel 21. Ma isegi 16 kraadiga ärkan keset ööd ja viskan kõik tekid (peale ühe) minema. Nüüd hakkab siis see ülekuumenemise hooaeg pihta. Jooga stuudios oli ka väga palav. Nii kui miskit seal liigutan ja koristan - higi väljas. Peab vist tööl jooga riietega olema :)  Meele teeb eriti rõõmsaks et saan Eestis veeta selle kõige kuumema ja õhuniiskuserohke juuli. Mulle meeldib suvi...mulle meeldib ujuda...metsas käia jnejne. Aga mulle meeldib see kõik ilma õhuniiskuseta. Ilma vihmata mille järel õhk läheb isegi veel lämbemaks. Ma tean et olen ennegi siin blogis kaevelnud, et mulle kuidagi see õhuniiskus ei istu. Aga kui ma pole sellega enne harjunud, siis on raske seda omaks võtta.

See nädal oli Tom USAs, Atlantas. Filmisid Nicki ja Spenceriga muusika videot Chandler Riggsi isale. See Chandler Riggs on noor näitleja telesarjas "the Walking Dead"  . See nädal sain käidud nii Pier1, heategevus,jooga kui maskoti tööl. Enne tommi lahkumist käisime Sushit söömas. Ma lemmikud on suitsuangerjas..või siis avokaado...ja vürtsine lõhe rull. mmm... Ülejäänud nädala sõin enda tehtud toite. Tegin suure portsu kodujuustu salatit. Siin on müügid "Farmers pressed cottage cheese". Pool kilo maksab kuskil 90 krooni. Aga noh mis teha kui kodu maitse suhu saamiseks rohkem maksta tuleb. Pealegi see salat kestis mul 3 päeva. Panin krõbileiva katteks ja niisama ka. Järgmine kord lisan keedumuna ka. Nii tegi Maria kunagi seda salatit tema moodi :). Ja siis tegin kotlette ka. Olin üsna väsinud, nii et need rohkem nagu väiksed pikkpoisid..hehe. Panin palju küüslauku, sibulaid..ja mingid juurvilja ka. Tahaks üks päev peedi omi ka teha.

Minu üllatuseks tuli Tom pühapäeva asemel juba reedel tagasi. Üllatas mind töö juures. Tal oli üks kurb uudis. Aga loodame parimat.




Kahju et teist keegi eriti Eestis blogi ei pea...sest nii tore oleks mul lugeda teie tegemistest. E-mailiks on mul annikagofton@gmail.com  :). Jään ootama! Siia lõppu üks naljapilt  Minds eye esilinastuse peolt.

Kommentaare ei ole: