pühapäev, 13. veebruar 2011

Tule tuul ja puhu ära meie lapse valu....

Mul on alati tühjus peas kui pean blogi sissekandele pealkirja panema. Kui kirjutaks ühest kindlast asjast, siis oleks muidugi lihtne. Aga ma tavaliselt teen nädalast kokkuvõtteid ja lisan sinna mõndasid huvitavaid fakte. Siis tulin mõttele kuulata samal ajal Eesti lugusid ja teha välja noppe mõnest ja panna oma pealkirja. Ja kommentaarides saate lugu ära arvata ;). Seekordne loo väike vihje on, et Eesti filmiklassika ;)

See nädal algas väikese jamamisega. Nädal enne lootsin Tommile ja tädi Annale,et saan omale perearsti. Aga nii lihtsalt see ei läinud. Ehk siis esmaspäeval läksin Avalikku tervisekliinikusse, sest mul oli uusi asju vaja lasta välja kirjutada. Nemad saatsid mind After-hours walk-in kliinikusse. Jõudsin sinna 1,5 tundi enne sulgemist ja seinal oli kiri, et kuna neil on liiga palju patsiente, siis nad uusi enam sisse ei lase. Nii jäi mulle välja kirjutamata...ja lõpetan kasutamise. Tunnen ennast super hästi ja usun et üleminek läheb hästi :). On ka muid võimalusi! Aga järgmine nädal jätkan oma arsti otsinguid. Kuna Kanadas on arstiabi tasuta, siis on raske endale arsti leida, kellel juba liiga palju patsiente pole!. Loodan parimat.

Töönädal oli väga tore. Müüsime üle müügieesmärkide! Teisipäeval kokkasin paar tundi ja tegin terve hunniku hästi õhukesi ka krõbedaid kotlette millest jätkus terveks ülejäänuks nädalaks.

Täna, ehk laupäeval oli nagu ikka Eggcetera kohting. Väga tore oli mööduvast nädalast rääkida..sest meil nädala sees eriti palju aega polnud. Esmaspäeval on Valentinipäev. Siin maal on see eriti popp. Kahju et see rohkem kui paaride päev siin..Eestis on üpris suur rõhk sellel, et tegemist on Sõbrapäevaga. Me pole tommiga ühtegi sõbrapäeva koos veetnud. Ma olen alati Eestis olnud! Tal on mingid plaanid esmaspäeval päeva ajal aga mul ei ole veel õrna aimmugi :D . Eks siis jagan teiega kui päev möödas on. Järgmine nädal on üsna tiheda graafikuga muidu. Teisipäev peale tööd Racheliga kinno. Kolmapäeval peale tööd ja joogat on "The Promise" koosolek. Tegu on lühifilmiga, kus minul üsna suur roll on. Mu esimene nii suur roll. Õpin hetkel käsikirjast oma lauseid. Neljapäeval peale tööd  on Synn koosolek ja peale seda jooga ja stuudio koristus.  Ja nagu vist juba mainisin järgmine nädalavahetus on Huntsville sõit - suusatama, maskoti töö!!!

Teie annu.

Ilusat ja toredat sõbrapäeva sõbrad! See pilt on sellest ajast kui ma veel reidis iga päev käisin ja huulepulga avastasin  :) hehe!

2 kommentaari:

Eliise ütles ...

hahahhahhahahhahhahah see pilt on mega :D

Marit ütles ...

hea pilt tõesti:D