esmaspäev, 7. veebruar 2011

Oi, tere jälle!

Kogemata jäi nii pikk paus blogimisse. Põhjuseks ilmselt Kanada ellu uuesti sissesulamine ja tööl käiminine. Ja tegelikult palju pole vahepeal juhtunud ka. 16 jaanuaril sai meil tommiga 2 aastat abielu. Aeg ikka lendab nii kiiresti!!. Nädal hiljem tähistasime sõpradega. Käisime kõik koos Eggceteras söömas ja siis stuudios mängisime lauamänge. Tänapäeval tehakse väga häid strateegia lauamänge. Enamjaolt paremad mängud tulevad siiski euroopast siia/inglismaald või mujalt.

Olen tublisti tööl käinud. Luke´ga töötame iga nädala neljapäeval nüüd. Sain selle päeva töölt vabaks küsida iga nädal, et temaga töötada. Mu maskoti boss on hetkel LA´s. Lindistab oma kolmandat plaati. Märtsis koolilaste vaheajal on meil iga päev show, nädal aega järjest. Selle küsisin ka töölt ära, aga võimalik on, et saan teha pool-päevi.

Eelmine laupäev oli mu sõbranna Racheli sünnipäev. Ta kutsus seda tähistama. Läksime tansima E-bari. See selline väike tantsuklubi. Päris tore oli üle pika aja tantsida. Ta vennal olid seal mitu vallalist sõpra. Üks üritas minuga rääkida ja tantsida " I have always loved scandinavian girls" Ütlesin siis ilusti et olen abielus ja ta läks teiste tüdrukute jahile. Aga nii kui mõni tema sõpradest minuga/meiega tantsima tuli võttis ta mul käes ja näitas neile mu abielu sõrmus. Ilmselt hoolitses oma sõprade eest,et nad ei raiskaks oma õhtut abielus tüdruku peale. lol. Mul oli igaljuhul naljakas.

Eile laupäeval käisin hommikul kell 10 joogas ja peale seda Orsi juurde (mu lemmik jooga treener). Tal oli nii ilus maja. Aga tuli välja et ta hoopis on keset lahutuse protsessi oma mehega ja kolib BC´sse kahe nädala pärast. Väga kahju, et ta minema läheb. Tema juures tegime 2011 aasta vision-boardi, ehk siis lihtsalt ajakirjadest lõigutud piltide kollaaži, mis me sellest aastast tahaksime leida. Sõime häid snäkke ja rääkisime juttu. Väga tore oli. Ta andis minu kätte oma Gilmore Girls kõik hooajad. Nii kauaks kui ta neid kunagi vaadata tahab :).

Ja lõpetuseks hea uudis neile, kes tahaks mind juba varsti näha, sest mina tahan teid kõik näha..uuesti ja uuesti!!!. See talvine külastus Eestisse jäi liiga lühikeseks ja ei suutnud ma näha kõiki keda näha tahtsin. Oli plaan suvel uuesti tulla. Alguses mõtlesin,et ei lasta töölt ära. Aga rääkisin bossile oma lugu ja ta lubas mind minna. Ütles ainult, et kui ma üle kuu aja ära olen siis ta peab mind pärast uuesti tööle võtma. Kuna ma olen poole-kohaga tööl, tänu sellele on mul üldse võimalik lahkuda. Täiskohaga töökohast saaks ainult 1-2 nädalat esialgu vabaks terve aasta peale. Nii et kasutan ära oma poole-kohaga tööd ja tulen suvel tervelt üheks kuuks eestisse!!!!!!!!!!!!!!! Piletid on olemas. Seekord sain otselennuga Helisngisse ja siis lend Tallinna. Ei mingeid kohvrite vedamisi ja vahemaandumisi euroopas või ameerikas. Ei mingeid laevaga sõitmisi. Saate mulle vastu tulla 21 Juuni, Tallinna Lennart Meri lennuväljale kella 17.45 paikku :). Ja tagasi Kanada alles 20 Juuli :).jee!! Tunnnen õhus suve lõhna ;)

Kommentaare ei ole: