laupäev, 17. aprill 2010

Pool joogast tehtud.

Eile oli 15nes päev joogat, ehk siis pool katsumusest tehtud. Oma esimestest lihasvaludest olen üle saanud. Nüüd on niimoodi, et pingutan iga päev aina rohkem ja eile tekkisid uutes kohtades lihasevalud. Loodan et need varsti kaovad. Vaimselt tunnen end väga hästi aga füüsiliselt tunnen et jalad on väsinud. Ja kui ma hommikuti joogat teen, siis mis tahes asju ma päeva peale söön - ikka on kõht tühi. Ainult siis kui liha ka söön, tunnen, et nüüd olen midagi kõhtu saanud. Nende 2 nädala jooksul olen saanud paremasse vormi kindlasti. Seda kui palju kaalu alla on läinud saan teada, kui millalgi spordiklubisse lähen, seal on kaal. Olen palju painduvamaks saanud, magan sügavamini jne - väga palju positiivset tuleb kuumast joogast.Siin pildil olev poos (kummardu, võta kätega kandade alt kinni, nii et astud kõigi viie sõrme peale, küünarnukid jalgade taha. Lase pea rippu. Kõhu ja jalgade vahel ei tohi mingit ruumi jääda.Käetega tõmbad end alla poole ja lukustad jalad sirgeks). - olen uhke enda üle,et sellega täielikult hakkama saan. Aega läks,aga asja sai! Hetkel loen raamatut mille härra Bikram isiklikult kirjutas - harin ennast, et rohkem kasu joogast saada. Luesin eile ühte blogi kuumast joogast ja seal see naine kirjutas, et Kanada kraanivees pole peaaegu üldse häid mineraale alles. Kuumas joogas kaotan ma higistamisega väga palju soola ja vedelikku. Et seda tagasi saada peaks ma lisama kraaniveele meresoola või elektrolüüte ja mineraale sisaldavaid lahustuvat vitamiine. Valisin teise varianti. Neid müükase meie jooga stuudios 1 dollar tükk, aga suutsin leida ühe tervise poe, kus ühe paki hinnaks tuli 50 senti. :). Mul on nii hea meel,et ma selle avastasin, sest tarbin palju palju vett, et joogas kaotatud tagastada. Enda arust tegin head tööd, aga käisin vetsus nii tihti, et kõik mis sisse jõin ... lahkus . Aga tänu sellele vitamiinisegule, kus ka sodiumi on, hoiab see vett kinni, et keha organitele vett anda. Kanada kraaniveest veel nii palju: siin lisatakse sellele juba ammusest ajast lisast kloorile ka floriidi. Tänu floriidile on kanada inimeste hambad tugevamad. Aga mu üks sõber siin ei joo üldse kraanivett. Palus mul uurida floriidi kaasmõjusid. Ma pole seda veel teinud, aga ta ültes, et see kaotab vaikselt ajurakke.See mu sõber on täielik tervisliku elu fanatt. Joob hommikul smuutit, kus on sees juurviljad, jahustatud kujul jne.Ta sööb toitu ainult siis, kui see on orgaaniliselt kasvatatud jne. Ma Kanadas olles ainult kraanivett olengi joonud, jube mõelda, et ajurakud seepärast kaovad :S.

Peale iga päevase jooga olen jõudnud muidki asju jõudnud korda saata. Reedel oli meil Tommiga meie Eggcetera kohting. :). See sama õhtu installisin oma arvutisse netist tasuta Dungeons and Dragons Online mängu. Seda saab kõige rohkem 6kesi koos mängida, kõigil peab oma arvuti olema. Oleme nüüd nii mõnigi õhtu mänginud. Täitsa lahe on nii mitmekesi rännata ja erinevatest vaenlastest mööda saada jne. Ma olen vibu naine. Kui teatud kogemuse-punktid täis saab, saab tegelane uuele levelile, ehk siis tugevamaks. Pühapäeval tuli Kaylan Newmarketist meie juurde 4 päevaks. Elas meie suure toa diivanil :). Ta tuli minuga esmaspäeval joogasse kaasa. Talle täitsa meeldis. Teisipäeva hommikul tuli Candice minuga joogasse. Talle ei meeldinud eriti. Talle jooga meeldib, aga ta ei kannata kuumust üldse, saab peavalusid. Samal õhtul läksime kolme kesi kinno filmi " Chloe" vaatama. Väga kummaline, kuid vaadatav. Kolmapäeval kutsus Ginny (tommi ja kayleni ühine tuttav kooli ajast) meid enda juurde õhtusöögile. Hea toid, hea vein, meeldiv seltskond :). Eile töötasin Lukiga - käisime Orangevilles.

Palju õnne mu kallile õele, kes nüüd 14 on :). Siin pildil ta 9 aastane alles. Oi kuidas aeg lippab.Teine pilt tehtud see suvi.

1 kommentaar:

Eliise ütles ...

suured tänud sulle :) teine pilt oli siis tehtudkui ma mossitasin :D aga ma ei mäleta miks :P igaljuhul suursuuretähhsulle kallis !