reede, 23. aprill 2010

Head Maa Päeva / Earth day.

Hästi see Maa Päev ei hakanud, kui Mehhiko lahes oli õli vms torni plahvatus. Võib ees oodata reostus...päris  suur teine. :(.

Õues õitsevad tulbid, võililled ja igasuguseid teisi lilli ka. Puud on täiesti rohelised. Õnneks ööd on veel jahedad...meil ju majas pole õhukonditsioneeri..

Laupäeval peale joogat jalutasime Tommiga ema juurde ja viisime pesu ja pesema. Käisime Eggceteras ka, kuna nädalake jälle möödas. Väga tore oli. :) . Pühapäeval võtsin osa "Posture Clinic"ust. Seal Orsi näitas igat poosi süviti ja parandas individuaalselt inimeste vigu. Sellest oli väga palju kasu! Aga päris karm oli kell 10-11.30 joogat teha ja siis 12-14 poose õppida. Enam vähem nagu 4 tundi kokku. See pühapäev ootab mind sama ees, kuna pooled poosid veel tegemata.

Mul siin välja kujunenud mõnus lapsepõlve meenutav hommikusöök - kaerahelbe puder,värske maasikamoosiga. Kui väike olin siis Keilas vanaema (Nana) tegi seda koguaeg ja mina hüüdsin "tee lataka pudru maasika moosiga". Õhtuks tükeldasin 4 kanarinna fileed ja panin nad marinaadi - šašlõkki marinaadi tegin (äädikas,sibulad,soola,pipart ja natuke suhkrut). Pärast praadisin. Väga nämma tuli. Kui Eestis poest osta kanašašlõkki, siis on see nii kallis, kuna nad kana nahka ja muid imelikke osi ka sinna potsikusse lisavad. Tehke parem ise. Ööpäevaks külmkappi ja siis grillima . Järgmisena teen sealihast.

Täna varahommikul kell 7 oli "Vabatahtlikke tänav" hommikusöök. Tom ja teised stuudio liikmed tegid erinevatest vabatahtlike  organisatsioonidest videoid ja siis kutsuti meid ka hommikusöögile ja jagati kätte aukirjad.

Täna on mu lemmik kohvikus maitsekohviks - Cookies and Cream. Pidin selle ostma, vahest võib ju kofeiiniga kohvit ka tarbida eks ;).

Olge tublid!
(ahjaa, immigratsioonist uudiseid pole ja kohvrist nii palju, et raha saan ainult poole sellest, mida riiete eest küsisin, kuna nad tahavad kohvris olevate riiete tšekke näha, ja muidugimõista mul neid pole. aga noh 2400 krooni  - asi seegi.)


p.s. Pildil on mu Ewoki´d... Star Wars´ist mu lemmik tegelased.
Nunnud aga evil. Vaadate seda videot:
http://www.youtube.com/watch?v=CqQevDvY2w4

Kommentaare ei ole: