neljapäev, 8. aprill 2010

Aprill! Aprill!

Naljakuu on alanud. Ja nalja on tõesti saanud. Meid palkas üks naine Torontost, et oma mehele ta sünnipäeval "Varjatud kaamera" nalja teha. Josh mängis ettekandjat restoranis, kes kõik sassi ajas ja igast muud jama tegi - nii kaua kui boss ta sealt lahti lasi (boss oli ka naljast teadlik). Nick istus vastas lauas ja filmis neid salaja.Vahepeal oli naine nende auto võtmed bossi kätte andnud ja see omakorda andis need Joshi kätte. Ta vallandati eelroa ajal. Nii oli meil aega ilusti õhupallid nende auto pagasnikusse panna. Nick ja Josh sättisid kaamera ühe maja rõdule. Spencer istus nende auto rooli. Mina ja Tom olime nurga taga Spenci autoga. Kui karjatust kuulsime siis hakkasime sõitma. Spenc varastas nende auto nende juures olekul. Sõitsime mööda ja küsisime,et kas abi pole vaja..ja imedeime nad tulidki meie auto peale,et Spenci jälitada. Kõik läks nagu õlitatud.Mees oli nii närvis, helistas sõbrale. Naine helistas politseisse, aga politsei oli tegelikult Soch stuudiost. Lõpuks jäi Spenc seisma ja lasime mehe välja autost. Spencil oli kaamera käes ja hüüdis "Happy bday" muidu oleks see mees teda peksma ilmselt hakanud :D:D .

Suurel reedel käisime ema juures söömas. Vaiksel laupäeval oli see nali Torontos. Pühapäeval käisime itaalia sugulaste juures lõunal. Õhtusöögi tegi Candice. Ja siis vaatasime Candiciga Jesus Christ Superstari. Esmaspäeval oli ühe hiphop artisti muusikavideo filmimine. Alles 5 hommikul saime kõik pakitud ja jõudsime stuudiosse 6 hommikul. Läksime kõik koos tähistama kordaminekut hommikusöögi kohvikusse. :) Täna kolmapäeval käisin Walmartis ja sain jooga püksid, jooga pluusi, sokke, pesu. Joogast nii palju, et täna oli seitsmes päev. Esimene kord oli väga palav ja raske aga nüüd on iga päev paremaks läinud. veel 23 päeva jäänud :D !! usun et suudan! Homme lähme Luke´ga Oakville.

www.themehunt.ca  - külastage ikka seda ka ja osalege. Kas või üks kord! :) Tore on näha uusi inimesi ühinemas ja tore on näha ka vanu kes tagasi tulevad.

Pilt mille lisasin on ühes toredast päevast kui me kiiisuga minu maal saunas käisime :)