laupäev, 17. aprill 2010

Fotojaht - Vanasõna.

Kus viga näed laita, seal tule ja aita.

Siin vaatavad kolm mureliku näoga naisterahvast, kuidas meesterahvas lõikab kallist Procciutto liha. Aidatakse juhendades, et kui õhuke see liha siiski peaks olema, saiapulga ümber keeramiseks.
Pruutneitside murelikud näod kui pruut tahtis juuksed tavalisse patsi panna. Ühiselt juhendati, et tuleb pigem lahti jätta. (selle pulma juures tegid kõik oma soengud ise, aga hiljem tuli välja et peigmees käis samal ajal salongis juukseid lõikamas ja sai peamassaži. )

Teisi vanasõnade ja fotode ühendusi näed siin

10 kommentaari:

tegelinski ütles ...

Mina näen hoopis kolme, kes hakkama ei saanud, ja siis tuleb üks tõeline mees ja teeb ära... naiste üllatuseks :)
...
Teine pilt meenutab mu oma pulmasoengut... aga jätan siia kirjutamata :P

Eve ütles ...

pruutneitside ilmed on küll paljutähenduslikud :)

Kaamos ütles ...

Naised on tõesti nõnda murelike nägudega (appi, ta keerab liha kihva!). :D

Tiia ütles ...

oskused on väärtus omaette! mul tekis tahmine hoopis seda saia maitsta.

Köögikata ütles ...

Jah, ega appi need neiukesed nüüd küll ei kipu. Nad vist ei teadnud seda vanasõna...:P

Udo ütles ...

Julge mees kes kolme kriitilise silmapaari all sellise keerulise töö ette võttis.

ÖöHulkur ütles ...

Millegipärast kargas pähe uussõna: kus viga näed laita, seal tule ja aita laita!

Eliise ütles ...

mul on ikka igalpildil hea nägu kõige emotsioonilisem :D

Larko ütles ...

Mulle millegipärast tundub, et noormees oleks toiduvalmistamisega ise paremini hakkama saanud, kuid naistele tuleb ikka õigus anda. Igastahes läits see pilt antud vanasõna alla kenasti :-)

enetimm ütles ...

Väga hea pildi oled vanasõna juurde leidnud! Ja mulle kohe kangesti meeldib see vanasõna, mille valisid. Seda on ju pea iga päev vaja ;)