laupäev, 13. august 2011

Palju õnne emme!

Täna on emmel sünnipäev, seda ei juhtu iga päev. Minuarust on eriti vägev sündida 12 augustil, siis kui väljas on tähesadu :). Õnnetähe all sündinud eksju. Mu emme on nüüd Laulasmaa lastead-algkooli direktor. Iga algus on raske, aga ta saab alati raskustest üle! Kalli-musi-pai. Pildil oleme Päikeseloojangu maja rabajärves :)

Mina siin Kanadas olen nüüd kõik tööasjad korda ajanud. Järgmine etapp on minna autokooli. Ma töötan muidu üksi joogastuudios, aga eile koolitasin tund aega Candicit et kui vaja, saab ta mind asendada :). jee!

Pier1 käin ka..aga mitte tihti. Ja minu täielikuks õnneks  -  on mu vahetused olnud Janaga. Ta on mu absoluutne lemmik! Mu Kanada emme kui oma emme kaugel. Miks ma sealt töölt ära ei tule? sest mulle meeldib suur töötajaskond, koosolekud, inimestega suhelda, ägedad tooted!. Näiteks eelmine pühapäev aitasin ühte pereema kes oma maja hakkas renoveerima ja tahab uut mööblit ja uusi nõusid jne. Esimene ost oli tal 2500 dollarit. Ujee. Ja ta oli õnnelik et nii odavalt sai. Mitte et ta super rikas oleks, aga ta arvas et suur söögilaud ja 6 tooli lähevad kallimaks. Ta abiellus 8 aastat tagasi ja siis ta abikaasa alles läks Õigust õppima, aga ilmselt nüüd on juba hea palga peal..ja mul on hea meel neid aidata.

Ja ma armastan ÖÖKULLE! Meie poes on neid nii palju. tassid, kaunistused jnejnejne. Minu lapsetuba tuleb ilmselt öökullilik ;)

Õues on mõnusalt jahe olnud. Varjus 25 ja ilma õhuniiskuseta! Öösiti 15 ringis. Oi kui hea on magada. Ja september pole üldse kaugel! Joogas on ka mõnusam käia kui õues jahe ;)

Päris tööhoolik ma ka pole. Näiteks olen laupäevad täiesti vabaks enda jaoks jätnud. Ainult et novembri lõpu poole on kõik nädalavahetsed Maskoti-töö jõuluetendustega täidetud. Pildil on Brockville grillribi festival - ribfest. Mu eelmine maskoti töö. Seekord oli veekogu ääres ja olime seal terve päeva.

Ahjaa. eile käisime mu sõbra Nathaniga Hamiltoni linnas Harry Potteri viimast osa vaatamas. Mu mees sai VW kaudu 2 tasuta piletit. Isegi popkorn oli tasuta. Parkisime ka tasuta. Ainult bensiini kulu. Vahva reis oli!

Hetkel tegelen Bikram stuudio veebilehe kallal. www.bikramyogaguelph.com . Süvenen järjest sotsiaal meediasse.

Head ööd!!

Kommentaare ei ole: