pühapäev, 24. aprill 2011

Häid munadepühi!

Käes on kevad! õues oli täna 20 kraadi sooja! inimesed on kõik väga rõõmsad. Mul on hea meel et lihavõttepühade puhul soojaks läks siin. Aga nagu ikka. homme võib lund tulla, kes teab. Siin neil üks lause " you don´t like the weather? - wait 10 minutes" ehk siis " sulle ei meeldi hetkene ilm? - oota 10 minutit :).

Mu esimene kreisi nädal on möödas. Sain hakkama! Aga enne seda kui uus nädal sai alati lõppes eelmine kreisi nädal veel sellega -  Pühapäeval oli Pier1 koosolek ja seal äkitselt jagati välja parim töötaja kolmandas ja neljandas kvartalis ja mina sain neljanda kvartali aukirja. Järgmine päev oli mul suur hirm mu lemmik bossile Kimile rääkida, et mul nüüd joogastuudio töö..ja et saan ainult väga limiteeritud päevadel töötada . Kim mõistis ja ütles,et tal pole minuga probleeme. Et teised inimesed vahetavad oma töö tunde pidevalt! Vasak pilt on meie töötajate ruumi seinal. ja teine on väike saadud boonus.














Väga tore üllatus oli see tõesti! Ausalt ma ei osanud seda oodata. Seda otsustavad kõik bossid korraga. Ehk siis Ash, Karen,Kim ja Jana. Ja siis kui Kimile mainis järgmine päev et suur aitähh ta ütles " you deserved it". Nii armas!

Ka sellesse nädalasse mahtus töö kõrval natuke puhkust ka. Käisime tommiga kokku 3 korda kohtingul :). Sai rahulikult oma tegemistest rääkida ja aega koos veeta! Täna laupäeval oli mul maskoti töö Chatami linnas, kaubanduskeskuses. Ja meie lava kõrval oli Bently pood. Seal müüakse igasuguseid kohvreid. Ja mu silm jäi peale ühel kohvril mis täiesti täpselt mu jope värvidega kattub. Ja kuna hind oli super hea - ostsin ära. Sain kaasa väikse läpaka kotikese ka. Pilt järgmine:


Järgmisest nädalast hakkan käima joogas peaaegu iga päev..sest ainult seda trenni saan ma ajaliselt endale lubada. Goodlife spordiklubi lõpetasin ära sest ma lihtsalt ei Jõua sinna!! Mul maskoti töö tehnika tassimisest miski jama küünarnukiga, loodan joogas korda teha. Eestini on jäänud 2 kuud..aga jah..need 2 kuud tulevad veel hullemini kiired kui enne jõule oli. Homme on lihavõtte lõuna ämma juures ja õhtusöök New Marketis Zweermannide perega (nendel suri see noor poeg Christopher ära ja nad kohtlevad ammust ajast tommi nagu oma poega).

Soovin kõigile ilusaid munadepühi! Ma pole mune värvinud see aasta aga söönud olen neid üsna mitu!


Lõpetuseks paar pildi nopet mu blackberri albumist - tihti jäävad mulle Eesti keelsed sõnad nina ette..



1 kommentaar:

Marit ütles ...

aeg lendab tõesti metsiku kiirusega, varsti oled korra eestis ja siis juba suvi ning mul minek sügisel aastaks aussi, sain viisa lõpuks kõik mis vaja läbitud(ka kopsupilt tehtud) ning nüüd ainult asjad kokku ja minekut:D