neljapäev, 25. november 2010

Tere kallid lugejad!

Vaatan et mul ikka on lugejaid. Google Analytics on selline tore lehekülg mis annab tagasisidet anonüümselt inimestest kes mu blogi lugemas käivad. Näiteks Pühapäeval oli 57 Unique Views ehk siis 57 unikaalset külastust ja viibiti lehel üle 4ja minuti. Alustasin blogimist siia simanson.blogspot.com lehele 2.detsember 2008 ja nüüd homme nädalapärast saab täpselt 2 aastat. Selle 2 aasta jooksul on mul olnud 4185 blogi külastust ja loetud on mu sissekandeid 6689 korda. Päris hästi isikliku blogi kohta :) . Esikohal on Eesti, millele järgneb Kanada, Soome, Filipiinid, Ameerika Ühendriigid, Inglismaa ja Norra. Muid riike on ka.


Aitähh lugemast ja huvi tundmast. Ja igal ajal ootan kommentaare, et millest rohkem kuulda tahate või lihtsalt äkki keegi loeb, kes tahab Kanadasse õppima või tööle tulla - küsimused alati oodatud. I love comments!

Eestisse tuleme Tommiga nüüd kindlalt 24dets-9 jaanuar, kindlalt sellepärast et piletid on ostetud!! Meiega tuleb kaasa teine Tom (edaspidi Tom B, sest ta perekonna nimi on Brown). Ta lendab aga hoopis 27 dets. Tagasi Kanadasse lähme ühise lennuga. Kes tahab kokku saada, andke teada annikagofton@gmail.com. Aga mul on kindlasti endal ka plaanis kokkusaamisi korraldada...pühade vahepeal :). Nii ärevuses olen, Tom on ka ärevuses!!! Olen siin äga hõivatud olnud oma tööde ja tegemistega. Võin hetkel õelda, et 18 November oli mu viimane vaba päev enne Eestisse lendamist. Pier 1 poes töötan igal tööpäeval ja nädalavahetustel olen MusicwithBriani maskott ja abiline. Olen sellest eelnevalt ka blogis juttu teinud.Ma mängin isast lõvi Alan. Briani isa mängib emast Jõehobu Melody´d :). Ja kui ma imekombel peaksin saama Pier1´ist vaba päeva, siis Luke tahab heategevuskarpe ka uuesti laiali jagada, seekord Hamlitoni linna. Kahju et ta nii hilja ärkas ja märkas,sest mul on tunne,et sellist vaba päeva tema jaoks ei tule enne Jaanuarit.

Reedel tuleb siis esimene episood lõpuks välja. Vaadata saan http://mindseyeseries.com leheküljel. Siin on teile esimese episoodi teaser..ehk siis "väike kiusatus"...või tegelt ma ei oskagi tõlkida. Et väike klipp mis peaks tekitama ootusärevuse tunnet ;). Episood tuleb välja neljapäev vastu reedet kesköösel Kanada aja järgi, aga Eestis saate ilusti reede hommikul kohvi kõrvale vaadata, sest teie kella järgi kell 7 hommikul on episood lõpuks olemas. :). Ütlesin tommile et võin eesti keelseid subtiitreid tõlkida. Mõtlesin mõne episoodi teha. näis kuidas kulgeb ;)



Olge tublid ja rõõmsad.....varsti näeme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ahjaa. Tom sai mobiili-firmalt oma Blackberry uusima versiooni - Torch. See sarnane Iphon ga..ainult et seal on lahtikäiv klapp nuppudele ja on ka olemas hiire moodi nupp. NIi et kui ei taha alati puutetundlikut ekraani kasutada, siis on 2 teist võimalust ka. Ja mina sain omale tema Blackberriy Bold´i. Vahva asjake..ja wifi ka töötab, nii et ei pea soetama data-plaani, et saan ilusti internetis surfata kui läheduses on tasuta wifi leviala.

Teie Annnu

3 kommentaari:

M!na ütles ...

Mina olen endiselt huvitatud hinnavõrdlustest... listina, ma ei orienteeru hästi teksti sees olevates numrbites, lol!

Ja ehk ka mõned read aeg-ajalt kultuurilistest veidrustest või elustiilist in general.

Annika ütles ...

Hei Keiu. Ma just mõtlesin et peaks oma kuulised kulutused kirja panema. Kle tead..minu teksti sees olevad numbrid on lihtsamad kui sul :D. Mul kurss 1 dollar - 10 krooni. ... sinul ma kunagi täpselt ei tea..LOL

Aga jah....seda kultuurilisi asju hakkan moblasse kirja panema..siis tuleb blogi kirjutades meelde :)

Kristel ütles ...

Hei :)
Hinnad ja üleüldine eluolu on põnev :) Võiksid kirjutada ka nt tagasivaatavalt sellest kuidas alguses oli Kanadasse kolida ja seda tunnet praegusega võrrelda :)

Ja kindlasti tahaks muljeid kuulda. Võiks nt kursaga midagi teha? Ma ise lähen ilmselt jaanuari alguses reisile, nii et ehk mingi ime läbi õnnestub detsembri lõppu lükata? :)