pühapäev, 7. november 2010

Hallo-Hallo on Ween aeg :)

Pole pikka aega sissekannet teinud...olen väga väsinud ja hõivatud olnud. Aga nüüd võtan end kokku:) Eelmise kolmapäeva õhtul sõitis Tom teise Tommiga Winnepegi. See on Kanadas aga 27 tunni kaugusel, autoga sõites. Aga kuna see pidi väga looduslikult kaunis sõit olema, siis võtsid nad ette autoga reisimise. Nägid palju kitsi, ühe suure hundi, mäe-kassi ja veel mõned teised loomad. (meil nüüd keldril ukse moodi asi ja oravad ei saa sisse!!)

Reedel pidi mul vaba päev olema, aga kutsuti õhtuks tööle kuna üks töötaja läks matustele. Peale tööd sättisime Jessi ja Candiciga Halloweeni puhul tantsima välja. Oli tegelikult kolmanda tommi (Thomas Wright) sünnipäev. Kostüümi teemaks oli alkohoolsed shotid. Otsustasime minna "Heaven and Hell" stiilis, sest mu poes müüdi ingli särapaistet ja kuradi sarvi. Minust sai siis ingel ja Jessist kuradike.Ja kogemata tuli välja nii et Thomas oli riietunud Fire/Ice stiilis - et sobisime kokku super hästi! Terve õhtu tantisime ja meie grupp oli kõige sündsamalt riides, sest ülejäänud klubilised olid - seksikad politseinikud, seksikad arstiõed jne. Üleüldiselt mulle Halloween meeldib siin Kanadas. Sest nunnu on vaadata kuidas lapsed kõik kostüümid selga panevad ja komme lähvad küsima. Aga see teine pool on natuke kummaline - ka noored naised panevad end kostüümidesse, aga pole seal midagi nunnut enam - selline tunne nagu Guelphi keskuses on suur hord litse kuskilt välja lastud :). Vabandust väljenduse eest, aga neil tõesti pole peaaegu mitte midagi seljas see õhtu. Jess jäi minu juurde ööbima.

Laupäeval muidugi jälle tööle! Peale tööd võttis mind mu sõber Brent peale ja läksime kinno "The Town" vaatama. Kuna tegemist oli pangaröövimise filmiga siis oli natuke stressirohke film - aga - ma soovitan kõigil vaatama minna....sellise super elamuse saime meie Brentiga!!! Hiljem õhtul oli stuudio liikme Sochi juure väike koosviibimine.Seekord panin mina punase kleidi selga. Nicki kostüüm oli - minu Tom :D. Päris hästi matkis. Soch ise oli Einstein. Ta naine oli "Koduperenaine" . Naljakas oli näha et neil nii palju esemeid mu Pier1 poest - kaunistused, põll, köögi laud ja dekoratiiv-padjad :D Jess tuli ka kohale, sest ta plaan Torontosse minna oli luhtunud. Lahkusime see õhtu varem sest mul ka pühapäeval töö ees ootamas.

Pühapäeval peale tööd ei läinud ma mitte kuskile kodust. Kuigi kutsuti veel Laura juurde peole - ei olnud jaksu. Selle asemel hakkasin oma tuba koristama ja mööbeldama. Nüüd on toa keskel palju rohkem ruumi ja vaja vaipa :). Panin küünlad ka põlema - nii mõnusalt hubane on!!!!

Kui tom tagasi tuli siis käisime oma Eggcetera kohtingul, ja üks õhtu oli tal toidumürgitsus, hoolitsesin terve õhtu ta eest :). Nüüd see reede läks ta oma iga aastasele Ottowa reisile koos Tommi, Nicki, Loviina ja kolmanda tommiga. Loodan et ta saab lõpuks töötamisest puhata. Tal on aastas 2 töövaba perioodi - Ottowa reis ja Eesti reis.Ja pildil olen mina meie uue autoga :) Ja lõpetuseks üks pilt meist kahes!

Ahja - ja jätkake Minds eye treileri leivitamist (share in facebook!) ja vaatamist!!!

Http://mindseyeseries.com/official-trailer

Kommentaare ei ole: