laupäev, 11. veebruar 2017

Kuidas leida uusi sõpru?

Natuke naljakas on siia kirjutada, kui eelmist "Kallis Teele" postitust on loetud 0 korda. Aga ei hullu, harjun ära, et endale kirjutan. Kaks lugejat olen ka lisanud blogile. Kes tahab, selle saan lihtsalt lisada

Tahtsin rääkida sellest, kuidas ma vanasti unistasin, et leian omale päris oma sõbrannad siin Kanadas. Mitte tommi sõbrad, kes on minu sõbrad, vaid päris minu omad! Nii kui ma töötama hakkasin, tulid erinevatest töökohtadest paar sõpra. Siiani on kallis Candice, mu esimesest kokatüdruku töökohast. Pier1 töö juurest suhtlen tihedalt Caitiga. Ja siis Tess on ka nii armas ja tore ja käib me perel külas. Ja siis Mel ja Amyga saame kõik koos kokku, Cait tavaliselt korraldab. Joogastuudiost kedagi lähedaseks ei saanud, aga samas oli töötajaid ainult mina ja mu boss. Instruktorid ei elanud meie linnas. Hetkel seal ühed kaksikud töötavad ja õpetavad joogat. Neil tegelikult Eesti juured ka. Usun kui seal töötaks, siis oleks nendega rohkem tuttavamaks saanud ka.

Ja kui Elli sündis, siis läksin temaga beebi massazi. Ta oli siis kolme kuune. Seal ma leidsin omale sõbranna Kim-i ja temal oli tütar Mia. Me siiani suhtleme väga tihti, kui mitte iga päev. Meil vanasti olid iga-reedesed Playdate -  kokkusaamised üksteise kodudes lastega. Nüüd on tal tütar Talia ka, kes saab suvel 3 aastaseks. Ja siis kutsus Kim mind Jänkupühade pisikesele beebide kokkusaamisele tema juurde. Ta käis Miaga veel muusika tunnis ja sealt olid enamik tema uusi tuttavaid emmesid. Siis saime kõik koos tuttavaks ja nüüd siiani suhtleme - Miruna, Chrissy, Elena ja Shelley.
Pildil Tali ja Mia ja minu 3. Octavia sai eile 8 kuuseks juba!!

EarlyYears Centre on selline koht, kus saab tasuta oma lastega mängimas käia. Seal on programm beebidele ka- Infant afternoons. Sealt sain omale sõbrannadeks Janeti (tütred Robyn ja Holly) ja Sarah (pojad John ja Roman), siis kui Elli oli beebi. Janetiga on meil iga nädalased Playdated! Kodu lähedalt kiriku ruumides mängugrupist leidsin Julia ja ta tütre Emily. Nendega kohtume ka kord nädalas, kui just haigused ei kimbuta. Kui Teele oli beebi, siis sain ühe emaga jutu peale ja ta ütles, et misasja- eestlane oled???? Et tal sõbranna Kati, kes ka eestlane. Ma nii tänulik et Kati leidsin. Ta elab meie linnas!! Tal kaks tütart, Kristiina ja Annika. Ma saan temaga igal ajal ükstapuha millest rääkida - väga tänulik!! Isoldega käisin ühe korra Infant afternoonsis, rohkem ilmselt ei lähe.

Nüüd on natuke rahulikum kokkusaamistel, sest suuremad piigad on koolis. Järgmine aasta on mul ainult Isolde kodus ju. Õnneks Janet ja Sarah ja Julia ja Chrissy kõik kodused lastega veel ka järgmine aasta. Kim-il neljapäevad ja reeded vabad. Miruna on ainuke kes täiskohaga tööl käib. Elena ka kodune, aga me pole väga lähedased. Tegelikult on siin meie linnas kohti väga palju, kus lastega käia, et kodust  välja saada. Mõned maksavad natuke rohkem, mõned tasuta. Guelph on väga tore ja armas väike linnake. Ja Saltos on selline gümnastika koht. Suur ja soe ruum kus saab hüpata ja ronida jne. Paar kuud tagasi sain tuttavaks Cat-iga. Ta ise poolakas. Tema beebi Riley on meie Isolluga peaaegu sama vana, 1 kuu erinevus :).

Teele eelkoolist sain juba eelmine aasta tuttavaks Sheenaga, kes on 5 lapse ema. Kui ma vahel mõtlen et raske on, siis mõtlen, et kui palju raskem on temal :D. Et kui tema jaksab, siis mina ka. Tegelikult on Teele koolis veel üks viie lapse ema. Ta on ka hästi tore.

Olen väga tänulik oma sõbrannade ja tuttavate üle!


Pildil Janet ja Holly

Kommentaare ei ole: