laupäev, 2. juuni 2012

Pidu mu kõhus

Beebi mul väga tihti trallitab kõhus! terve kõht liigub paremale...vasakule :). Arsti juures ka käidud..ja kõik näidud olid head. Olin 1 kilo juurde võtnud, nii et nüüdseks 6 kilo juures. Õeldi et nüüd peaks tulema pool kilo juurde iga nädal. Näis! Veresuhkru testi kohta ütles arst "results were perfect", ehk siis oli kõik korras! Kui mu emps minuga rase oli, siis tal oli suhkur uriinis, neerud ei töötanud õieti...jne. Ja ta oli 6 aastat noorem kui mina hetkel. Mõtlen et see mu B-jooga on mind hästi raseduse jaoks valmistanud. Selja valusid ka pole. Hetkel muud muret pole kui vahest kõrvetab sees, aga selle jaoks on siin maal Tums tabletid. Aga väga tihti ma neid ei võta (Tums on peamiselt kaltsium)

Mul polegi eriti miskit muud rääkida. Elu on olnud suhteliselt rutiinis. töö.-.ja töö..ja siis magama..ja siis jälle töö ja magama :)

Ahjaa vahepeal oli mul sünnipäev ka, olen nüüd veerand sajandit vana :D! Käisime hommikul tommiga hommikust söömas. Ja siis rääkisin ema-isaga päris pikalt juttu. Õhtu poole vaatasime Candiciga filmi ja sõime viinamarju :). Õhtul tõi Tom lilli mulle. Siin maal eriti sünnasid ei peeta ja kui otsustad miskit pidada, siis tuleb väga varakult planeerima hakata jne. Ma eriti ei jaksanud. Pluss mul alles oli Baby Shower...ja üks on tulemas see pühapäev. Nende kahe ürituse ajal olen väga palju sõbrannasid näinud. Nii et see pühapäev natuke tähistame mu sünnat ka :)

Tom oli tubli, koristas üks päev terve maja ära (imes tolmu, pühkis tolmu, pesi jne) ja õues tõmbas ka kõik umbrohud ära/niitis/riisus jne. Kodus on hetkel tema peamine toiduvalmistaja. Igasuguseid roogi saan :) Mul lihtsalt pole jaksu peale tööd miskit veel kodus teha hetkel. Aga ta hea meelega abistab kus saab.

Krissu kaitses oma lõputöö hindele B. Jeeeeee..nii tubli kiiisu! Ja kõikidele emadele tagant järgi ilusat emadepäeva! Hellasin oma empsile ka. Ja tom kinkis mulle spa kinkekaardi,et saan natuke end poputada..ja võibolla elus esimest korda maniküüri/pediküüri proovida. Jala talla maššasi tahaks küll,sest jalad saavad ikka palju tööd, et mind igale poole vedada!





Kommentaare ei ole: