laupäev, 16. juuni 2012

6 nädalat veel

Mu beebi sünni tähajani on jäänud veidi vähem kui 6 nädalat. Eks ta võib siia ilma kas varem või hiljem ka tulla.. näis mis saab. Eile esimest korda panin beebi luksumist tähele. Alguses mõtlesin et niisama puksib mind. aga väiksed löögid olid nii nõrgad ja nii täpselt iga 1,5 sekundi järel..kuskil paar minutit. hehe. Pisike vist neelas natuke lootevedelikku. :) Pildi tegin hetkel.

Teilsele eel-katsikutele tuli kokku 22 inimest ja toimus see meie majas. Osad ei saanud tulla ka..ja mul tegelt hea meel,sest nii keeruline on kõigiga suhelda, kui korraga palju erinevatest kohtadest pärit tüdrukuid sisse tuleb. Mu töö juurest tulid peaaegu kõik. Nii armas neist. Seekord sai beebi omale palju riideid! mänguasju ka. Tegin külma sidrunikooki..ja igaüks tõi kaasa miskit soolast  - oi toitu oli palju :D.

Eelmine nädal käisime tommiga kinos "What to expect when you might be expecting" vaatmas. täitsa mõnus meelelahutus oli :). Täitsa teemasse.Ja eelmine laup oli esimene perekooli päev. Vaatasime sünnituse videosid ja õppisime erinevatest sünnituse etappidest. Homme on teine ehk viimane perekool. Eelmine pühapäev oli Anna ja Angelo 25 pulmaaasta päev ja Anna vanemate, Franki ja Lucy 50nes pulmaaastapäev. Nad koos pidasid. Inimesi oli palju, nagu päris pulmad oleks olnud. Palju süüa ka! Minu emmel ja issil saab ka Juuni lõpus hõbepulmi tähistada :)

See nädal oli arstil käik. Uriin oli normis. vererõhk normis. kaalutõus normis. Nii et kõik väga hästi minu ja beebiga :)  Kuulsin tugevaid südamelööke ka!

Täna reedel oli mul väga kiirekiire tööpäev. Terve 7 tundi askeldasin ja ikka ei saanud kõik tehtud. Sellised päevad on toredad. Üllatasin bossi ka :). Loodan et järgmine nädal saan mõnel päeval paar tundi kohvikusse minna oma läpakaga..sest pean blogi postitusi ette tegema..selleks ajaks kui beebi mu maailma vallutab. Ja miks kohvikusse? sest et jooga stuudios läheb eriti palavaks kui õues on palav. Ja järgmine nädal lubab koos õhuniiskusega 37 kraadi. Siin on ennustus...
Olge tublid!
kalli kalli!
Ja see nädal lõpetab mu kallis õeke põhikooli! Ja kiiisu ülikooli! igati äge päev neil tulemas. Ja olen väga uhke oma tarkurite üle!
Saime tuttavatelt laenuks sellise hälli. Siis tuli mõte beebi ruum teha sini-kollane. näis :). Algus on tehtud! (laenuks nii kaua kui neil järgmine beebi tuleb :) ) Nüüd on vaikselt enam vähem kõik olemas beebi tulekuks...Mõned meditsiinilised asjad veel ..







See pilt eel-katsikutest meie suures toas!

Kommentaare ei ole: