laupäev, 7. august 2010

Ja läbi see saigi...

Täna on laupäev. Täiesti tavaline laupäev. Ei olnud vaja äratuse kella peale ärgata...sest "Call time" ei olnud täna, ei näitlejatele, ei filmijatele. Ja see sellepärast, et eile oli viimane päev. 26 episoodi sai filmitud. Kõik olid õnnelikud, et enam ei pea vara ärkama..ja stressist saab ka nüüd loobuda. aga oli näha kuidas tegelikult olid kõik kurvad, et ei saa enam koos aega veeta. Lastele tundus see nagu suvelaager oleks läbi saanud - leiad uusi sõpru..ja siis Põmm, sauks. Aga õnneks kõik siit lähedalt, et saavad kokku saada küll ja küll. Ja muidugi tuleb ju teine hooaeg!!!! Ma tean,et "minds eye"d läbib edu..ja me üks hetk oleme kõik rikkad :). "Think high" - mõtle suurelt!!

Olen oma Red Brick kohvikus ja mõtlesin,et võiks enne USAsse minekut blogi ka natuke kirjutada. Töö otsingud on päris hästi läinud, võimalusi on mitmeid. Ja õnneks alles ülejärgmisel nädalal on intervjuude aeg, saan ilusti reisil ära käia. Lähme tommi, teise tommi ja nickiga Pennsylvaniasse, Slippery Rocki linna. Seal toimub suur keskaegne festival, kus inimesed saavad kokku, panevad keskaegsed riided selga ja siis osad neist lähevad imiteerivad sõda - puust odade ja mõõkadega ..hehe :). Pennsic on selle nimi.

Olge nunnud..ma vist netti ei pääse üldse. Loodan et sealne kuumus ei ole super hull..

teie annu. Ja kiisu, sa võiks vahest e-maili kirjutada, sest bloginud pole sa ammu..ja ma olen kurb,et ma ei tea mis su elus teoksil :(, Nägin unes et tulin eestisse mingi 2 nädalaks..ja oli eelviimane päev ja olid ikka kuskil mujal..ja me ei näindki üksteist. Emaga oli sama uni. huh. Vist minds eye stressiunenäod...