kolmapäev, 6. jaanuar 2010

Tere teisipäeva!

Tulin just Rocky ja Amy juurest. Kinkisin neile jõuluks "Wacky racers", mida nad Nitendo Wii´ga saavad mängida. Mul ühe käe lihas andis alla täpselt enne finiši joont. See on autode võidusõidu mäng ja saab teisi šaboteerida. Selleks, et kiiremini kiikuda peab ühte mängupulti paremale-vasakule korduvalt vibutama. Ja nii ma alla andsingi, kuna peale trennivaba aastavahetust olen 2 päeva järjest joogas käinud. Imelik on see, et olin täna eriti elevil joogasse minema, mida tihti ei juhtu, sest üks spordiala ikka hakkab igavaks muutuma peale kolme kuud. Aga elevil ilmselt seepärast, et see oli mu viimane kord ja nautisin kõvast!. Mu 3 kuu piiramata kaart sai läbi. Jäänud on Kanadas olla veel 3 nädalat, ei tea kas tasub veel raha maksta, sest mida lühem periood, seda kallim. Soome jõuan 28. jaanuar, kell 16.30, ning Viking line jõuab tallinna sadamasse 23.55 sama õhtu :). Nüüd kui ma tean,et Eesti tulek on nii lähedal, siis pole ma enam igapäevaselt internetis.(Eliise, lepi minuga kokku, kui skypes rääkida saad?!). Olen sattunud natuke sõltuvusse Maailma kaardi tundmise mängust. Proovi ka ära. Saan alati 5-6 levelile, ühe korra olen 7mendal ka olnud. Oravat enam majas pole. Panin ühe vana autoaku trepiaugu ette ja ilmselt sellest piisada. Aga samas kuuleme me tihti seina sees ja põranda sees jooksukrõbinat, et majas on ta ikka. Oravad ka lähevad talveunne, aga nemad ärkavad mitu korda üles, et süüa ja uuesti magama minna. Tegin täna õhtusöögiks Kartuli-Hakkliha rulli. Väga lihtne asi ja maitsev tuli ka. 100 rooga raamatust.  Pühapäeva õhtul olime kutsutud Will´i ja Tina juurde. Will oli Tommi keskkooli direktor. Uuesti tuttavaks said nad, sest Will´i poeg Justin on stuudio liiga. Tina on nii positiivne naine! Nad on 28 aastat abielus olnud ja selline tunne on, et nad alles aasta tagasi abiellusid. Sära on ikka veel olemas :). Söögiks saime imehead kartulipudru. Olen tähele pannud, et harva söödakse keedukartuleid. Alati on see pudruks tambitud ja sisse pannakse koort, peterselli, peekonitükke, küüslauku jne. Väga maitsev!. Liha nimeks oli " Pulled pork". Ehk siis ahju sealiha tükk, mis peale valmimist kahvliga tõmmatakse pisikesteks ribadeks. Seda süüakse hamburgeri saia vahel. Päris maisev oli, aga mu kehale üldse ei meeldi valge leib/sai. Magustoiduks oli Creme Brulee ja mustika pirukas koos jäätise ja vahukoorega. Ma valisin esimese variandi, sest kõht oli kartulipudru täis. Imelik, aga Creme Brulee asemel oleks ma vabalt võinud süüa veel kartulipudru, sest ma eelistan soolast magusale. Mul isal on ka sama moodi, ilmselt temalt pärisin.Ühinesin fotojahiga. Päris huvitav ja põnev tegevus see, ühine sinagi!. Juhised leiad sealt kodulehel.
Olge tublid. Meil tuli ka sutsu lund maha, aga Eestiga ei anna võrreldagi. Eestis  hetkel palju külmem ka. Pildiks panin selle aasta taliolümpia maskotid: Quatchi, Miga, Sumi!

2 kommentaari:

Eliise ütles ...

mina sain maskoti ! jap peaks kokku leppima aga ma ei tea kuna ma jõuan koolis palju teha aga kui tean millal vaba saadan sulle gmailile oki ole tubli varsti näeme tsauu kalli kalli musi pai

Annika ütles ...

oh jee, pakk jõudis kohale :)...mul on hea meel!!!!!!!!!!!!!!
Mul pole ka eriti aega netis olla. sa saad mu blogist teada mis ma teen..ja siis sa ole tubli ja saava mulle gmailile kiri mis eestis teokslik. (isa,ema,nana,gunna jne teistega)