pühapäev, 24. veebruar 2013

Palju õnne Eestimaa

Kuulsin issile, et keegi blogilugejatest tahaks et ma tihemini blogin. Kahjuks on nii, et Elli võtab ära kogu mu aja. Ja siis kui ta päeva uinakuid teeb, siis nende ajal ma kas kiirelt söön, või siis üritan ise ka samal ajal tududa. Ta mul viimased 2 nädalat öösiti iga tunni aja tagant ärganud. Ja kuna ma nüüd uuesti rase, siis olen veel ekstra vässu. Hetkel on laupäev ja sain Elinori paariks tunniks ämma juurde viia, ja ise natuke puhata. Ta on natuke vinguviiu ka viimasel ajal olnud. tahab mu 100% tähelepanu. Söögiisu on tal ka võimas :D Kõik mis ette annan, sööb sisse (ehk siis mina söödan hetkel). Saab juurvilju ja puuvilju. Järgmine nädal annan pudru ka, sest tunne on,et see juur.-puuvili teda piisavalt ei toida. Ja rinnapiima sööb ka koguaeg. Mitte just alati ei söö..rohkem nagu lähedusvajadus. Ta üsna memmekas ka hetkel. Isegi kui issi hoiab, siis tahab mind näha, ja hakkab vinguma kui ma kohe varsti ei tule...

Muidu on Elli nunnupea. teeb igast huvitavaid hääli..ja hakkab ta iseloom kujunema, rohkem vist isasse iseloom :D.

Täna tegin hakkliha kastet lõunaks. Nii hea oli. Ostsime auruti. peamiselt elli juurviljade pehmeks saamiseks. Ei tahtnud keeta vitamiine välja. Super ost!!

Järgmine nädal mu joogaboss Mehhikos puhkusel. Saan natuke tööd teha. Enam jaolt võtan Elli kaasa, aga natuke vaatab Tom ja ämm ka. Ja ma ainult paar tundi siin ja seal lähen tööle-

Märtsist hakkan autokoolis ka käima. Hetkel õige aeg, sest siin peale teooria testi läbimist peab 8-9 kuud ootama,enne kui sõiduteisti saab teha..ja load saab. vot nii. Ja kõht mul veel suur pole ..natuke on näha tegelt juba... Teise rasedusega pidigi varem näha olema. Ükspäev tundsin väikesi põtkeid kõhus  :)

Tommil läheb ka tööl hästi...ehk siis tööd leidub. Ostsime natuke mööblit ka. Suures toas on nüüd diivanid, ja magamistoas ka mööbel (voodiraam,kaks voodikõrval olevat sahtlitega asja..lol..ja siis peegliga suurem kapp ka). Laud on suurde tuppa tulemata veel.

                                                            Meil on huvitavad juuksed :D
Esimene sõbrap2ev
Lemmik m2nguasjad. Traktor ja Eesti keeles laulev koer :)


Kommentaare ei ole: