pühapäev, 22. aprill 2012

Nagu ameerika mäed

Ameerika mäed selle pärast,et siin kanadas on selline ütlemine "its like being on a roller-coaster ride". Just niimoodi on mul see nädal tujud olnud. üles alla üles alla. Raseduse hormoonid möllavad. Väikesed asjad hakkavad häirima. Väikesed asjad, mis ei tohiks üldse häirida, tekitavad stressi. Püüan positiivseks jääda. Täna on kõik hea olnud! :) Eile öösel oli mul esimene jalakramp keset ööd. sääremarjas.  Tom on ülepäeva süüa teinud! Ta teeb erinevaid wokiroogi...nii nämmad! Beebi liigutab iga päev kõhus ka :)

Vahepeal olen väga palju tööd ja tööd ja tööd teinud. Neljapäeva hommikul oli hommikusöök vabatahtlike nädala puhul, kus näidati selle aasta lühifilme, mille Guelphi 10 filmitegijat olid kokku pannud. Mina see aasta tegin vabatahtlike organisatsioonist nimega Trellis. Seal on igasuguseid erinevaid programme. Minu programm on "Läbi lapse silmade". Seal vabatahtlikud kord nädalas tulevad kokku ja mängivad lastega, samal ajal kui vanemad teises toas õpivad laste kasvatuse kohta ja üldse elus hakkamas saamise kohta. jne.



Reede õhtul oli marketingi konverents B2Conf. Seal rääkisid 2 tarka meest, kes hiljuti raamatu välja andnud. John Morgan, kes on tuntud kui brändingu Chuck Norris ja Scott Stratten "sotsiaal meediast" ja kuidas seda kasutada. Mõlemad mehed rääkisid nii kaashaaravat ja naljakalt. Nalja kilde tuli igalt poolt ja tarkust jäi ka kõrvade vahele. Mõlemad raamatud sai ka kaasa! Varsti hakkan lugema, et siis miskit tarkust rakendada ka!

Vahepeal sai mu väike õde juba 16 aastaseks, enam pole ta nii väike. Igatsen sind kallis õeke. Palju õnne!! Püüame mõlemad ilma vanaemata hakkama saama. Tegin väikese mälestus foto-video vanaemast.




Kommentaare ei ole: