kolmapäev, 11. jaanuar 2012

Poode uudistama

Rasedusega on mul isu Eesti toidu järgi. Vaikselt olen oma rukkipala ja musta leiba sügavkülmast viilu kaupa röstinud. Uurisin siin netist,et kus asuvad meie lähedal samalaadsed poed, mis Montrealis oli. Seal oli vene poe nime all. Kokku leidsin hetkel 3. Starsky müüb Poola ja Euroopa toitu. Yummy market müüb ida-euroopa asju. Eesti on ka nimekirjas. Vaatan et keefirite nimekiri on üsna pikk. Ja kolmandaks on Ikea kus müüakse Rootsi asju. Loodan see reede mõnda neist jõuda :).  Nüüd mulle meenub et kunagi oma heategevus tööd tehes, käisin ma kuskil poes, kus müüdi Fazeri rukkipala..hmm...kui ma nüüd ainult mäletaks kus see täpselt oli...


Meil saab esmaspäeval Tommiga 3 aastat abielu :). 3 vägevat aastat..ja aina paremaks läheb...ja varsti on meid 3..

Teie Annu



Kommentaare ei ole: