kolmapäev, 10. märts 2010

Tere kevad!

Niisiis, olen nüüdseks Kanadasse tagasi jõudnud. Seekord oli sama reisi moodi, et laevaga Soome ja siis bussiga lennujaama. Lend oli läbi Frankfurdi. Frankfurdist Torontosse sõit kestis 8,5 tundi..täitsa pikk aeg.Mõtlesin,et magan, sest eelmine öö jäi 4ja tunniseks. Aga ma kokkuvõtteks magasin vist 30 minutit. Osa aega lugesin " Minu Kanada" raamatut. Vahepeal panin käest ära,et filme vaadata. Tuli välja,et ainukesena minu teleka ekraan ei tööta. Tehti küll restart, aga ikka jäi seisma. Õeldi,et ma võin mõnda vabasse kohta istuma minna. Läksingi ühe vanapaari kõrvale. Vaatasin "Up in the air" ja "Couples Retreat". Esimene oli üsna hea..teine käis kah. Lugesin siis edasi ja sain raamatu läbi  -  ja kohal me varsti olimegi. Imelikult läks reis üpris kiiresti. Teist kohvrit pole siiani tulnud. Vahetasin aadressi ära,et kui nad selle leiavad, siis saadavad Kanada aadressile. Kui ma lufthansa lennu tingimusi lugesin, siis tavaklassi reisijal on lubatud ainult üks kohver tasuta. Teine on 50 dollarit. Et siis positiivselt mõeldes on hea,et mu kohver ei jõudnud kohale,sest muidu oleks ma pidanud peale maksma. Nüüd jääb üle loota,et ta jõuab ikka Kanadasse mingi hetk kohale. Esitasin ka avalduse sellega,mis mul seal sees oli ja palju ma hüvitist tahan. Näis palju nad maksavad ja kuidas see värk käib. 7 tunnine ajavahe on ikka päris ränk. Isegi kui magasin 11 tundi..ehk siis ärkasin 12 päeval siin, olin ma juba 5 tunni pärast väsinud...sest 5 õhtul on eesti kesköö. Eestis läks mul 1 nädal et täesti ajavahest üle saada...ilmselt siin sama teema. Käisime täna emaga lõunal ja õhtul olid Bobbi O Briansis poole hinnaga eelroad. nämm :).

Nüüd on siin kesköö ja lähen koju magama. Eestis jube õde mul üleval, et kooli minna. :)

Ahjaa, miks mu nimi on tere Kevad, sest täna meil oli varjus 13 kraadi..ja päike siras nii palavalt et ma ei teagi kui soe võis päikse käes olla :D

Teie annu

Kommentaare ei ole: