kolmapäev, 2. detsember 2009

Esimene detsember

Meie majas on nüüd igal ühel jõulusokid. Kanadas on selline komme, et päkapikk käib iga päev...aga soki sisu vaatad alles enne jõuluvana. Mul Eestis käisid päkapikud iga päev ja ära sõin ma ka iga päev, mis seal sees oli. Siin maal pannakse soki sisse näiteks hambaharju ja kinder mune jne. Mu lemmik oli lapsena Kinder muna....aga vahest oli soki sees lihtlsalt mandariine.  Meie majas on nüüd selline reegel...et soki sisse pannakse asju, siis kui tuntakse et täna võiks panna. Alguses mõtlesime,et teeme graafiku. Mu arvates oleks graafik parem. kuna meid on 5, siis iga tööpäev on erinev inimene ja nädalavah on nii nagu keegi tunneb. Näis mis sellest saab, aga tore on . Ma sain Kinderi jõulukalendri, kus iga päev on mõni Kinderi sokolaadi asi sees...mmmm...nämmm. Rääkige mis te tahaksite et ma oma blogis rohkem räägiksin?...kas on põnev lugeda?. Ästi natuke tagasisidet oleks kena ;)

2 kommentaari:

Unknown ütles ...

Kadri tahab teada, mis Annika igapäevaselt teeb...ja kuidas koduigatsusega hakkama saab:) Ja mis on Annika lemmik-kohvi Sturbuckses:D Muidu Eestimaised kallistused Sulle!

Annika ütles ...

jätan kõrvataha :)